Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Jeg tror 18-årsgrensen blir kun positiv. Har spilt MMORPG-er siden Everquest var drøyt et halvt år gammelt, og hadde aldri problemer med umodne idioter før sjangeren ble -virkelig- mainstream, og spill som Anarchy Online, Lineage 2, Guild Wars og World of Warcraft begynte å trekke til seg spillere som var 14-15 år gamle. Greit nok, jeg har møtt mange yngre spillere som har vært flinke og intelligente personer, men tapet av de få som faktisk greier å være modne for å heve det generelle nivået er vel verdt det, etter min mening.

 

Lokaliserte servere er også herlig. Jeg liker å leve meg litt inn i spill, og det blir adskillig vanskeligere med tusen tyskere og franskmenn som spyr ut uforståelige gloser og starter en storm av gibberish.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg har forstått, får vi fremdeles spanjoler (eller får de egne servere siden de får en egen communityside snart?) og russere på de engelske serverne. Blir nok en hel del Илья́ Григо́рьевич Эренбу́рг-vrøvl i chatten.

får bare håpe de sprer seg litt, og ikke avtaler an spesiell server. huff..

Lenke til kommentar
Så vidt jeg har forstått, får vi fremdeles spanjoler (eller får de egne servere siden de får en egen communityside snart?) og russere på de engelske serverne. Blir nok en hel del Илья́ Григо́рьевич Эренбу́рг-vrøvl i chatten.

får bare håpe de sprer seg litt, og ikke avtaler an spesiell server. huff..

 

La de avtale en server, så jeg kan unngå den :p

 

 

 

Forhåndsavholdt en Collector's Edition hos EBGames i dag :)

Fikk også beskjed om at prisen på den er 499,-, altså så må jeg betale 449,- når jeg skal hente den 20. Mai eller når det blir :p

 

Syntes det var en veldig hyggelig pris på en Collector's Edition boks :)

Lenke til kommentar
Forhåndsavholdt en Collector's Edition hos EBGames i dag :)

Fikk også beskjed om at prisen på den er 499,-, altså så må jeg betale 449,- når jeg skal hente den 20. Mai eller når det blir :p

 

Syntes det var en veldig hyggelig pris på en Collector's Edition boks :)

oj, 499? det er jo nesten hva vanlig koster, hm.. vanligvis koster vel en CE rundt 700-800 kr om jeg ikke tar helt feil. Om den koster 499 er det virkelig verdt det, masse godsaker oppi den :)

Lenke til kommentar

Var hvert fall det mannen i kassen på Stovnersentret sa.

 

Det sto på maskinen hans at utsalgsprisen på Age of Conan CE PC var 499, og standard var 349 (så vidt jeg klare å se på skjermen). Også sa han at da måtte jeg betale 50kroner i depositum nå, også trekkes det fra de 499kronene når jeg kommer å henter spillet når det har blitt lansert. Altså 499 - 50 = 449,- :)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
CE kan vel umulig bare koste 100 kr mer? tror han må ha lest feil eller no..

 

Betalte 998kr for 2 stykk CE jeg, så det stemmer nok det. Jeg slipper å betale noe mer og om de setter opp prisen, siden jeg allerede har betalt alt:)

 

Hvor bestilte du fra?

 

Jeg slipper vell også å betale "mer" enn 449, da mannen i kassen presiserte at det var det jeg skulle betale på lanseringsdatoen?

 

 

Må virkelig si at Funcom slår på stortromma med veldig rimelige Collector's Edition! :D

Er jo kanskje taktisk, selg spillet billig, få flere spillere. Er aktive spillere de tjener penger på i lengden ;)

 

Virker jo som Funcom statser hardt på å få folk til å forhåndsbestille spillet osv..

For jeg har aldri sett tidligere at det har blitt gitt bort såpass gode fordeler ved å forhåndsbestille et MMO :)

Får jo bedre in-game item av å forhåndsbestille enn du får via Collector's Edition :p

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Jeg bestiller det mest for kartet, for å være helt ærlig... Men in-gamegreiene er jo fine de også, det er ikke det. Og selve forhåndsbestillingsbonusen selvsagt, alltid kjekt å få begynne litt før.

 

Skal rote meg bort på EB Games på Lagunen så snart dama kommer heim fra fjellom, hun ville være med og bestille en i sitt navn også... <_> De bør ha flere igjen.

 

Eller - ikke flere igjen, kanskje, siden de neppe har fått dem inn på dette tidspunktet. Flere de har tenkt til å ta inn som ikke allerede er bortbestilte. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Det er ikke bare in-game itemene man bestiller CE for :) Masse annet der, det er vel også de tingene som koster penger.

 

Jaja, vet jo det :p

Men med tidligere MMO har det som oftest vært bedre in-game item med CE enn ved å forhåndsbestille :p

 

Jeg har selvsagt skaffet Collector's Edition med tanke på den fine innholdet også :)

Også så billig da! :D

 

Jupp kartet jeg vil ha og.

 

RamGuy, kjøpte på EBgames på strømmen storsenter. Nærmeste jeg kommer her i Gjøvik gitt :p

 

Kan du velge å forhåndsbetale hele summen?

Det hadde ikke jeg mulighet for :hmm:

Lenke til kommentar
Lokaliserte servere er også herlig. Jeg liker å leve meg litt inn i spill, og det blir adskillig vanskeligere med tusen tyskere og franskmenn som spyr ut uforståelige gloser og starter en storm av gibberish.
Burde det ikke være lettere å leve seg inn i en verden med forskjellige språk?

Såvidt jeg kan se for meg ville det ikke vært noen "verdener" uten forskjellige språk.

Lenke til kommentar
Prisene på AoC normal og CE utgave er ikke satt enda!

Tviler sterkt på at den flotte CE utgaven av AoC kommer til å koste 500,-

Et sted mellom 700 og 1000 er nok mer realistisk.

Han bak kassen der du har bestilt har nok dessverre ikke skjønt dette..

Tviler på at du får spillet for den prisen på release..

 

 

EBGames kan vell ikke nekte kvitrafn det, når han alt har "betalt" alt han skal for boksen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...