Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei er nok ikke det dessverre, har de ikke fått keys enda altså?

 

Jeg meldte meg på beta ganske tidelig i April i fjor, så hadde håpet at det var litt sånn "etter tur" utgiving av beta keys. Men nei det er nok rimelig random ja :p

 

 

hehe.. nei jeg har ikke fått noe key fra de enda :dontgetit:

Det rare er at jeg faktisk ikke har hørt noe fra de i det hele tatt selv om det sto på gamer.no at jeg hadde vunnet og fikk mail fra gamer.no

Lenke til kommentar
Gleder meg enormt.

Fikk en mail om teknisk beta akkurat nå, gler meg

 

 

jeg også fikk :D

men er nettop kommet tilbake til militæret og vet ikke om jeg har fri når testen er, pluss at internettet vi har nesten kun kan brukes til surfing og wow. Så vet ikke om jeg får lastet ned conan clienten og om jeg kan kobble meg til i det hele tatt.

 

Damn at dette ikke kom da jeg var hjemme på perm.... :cry:

Lenke til kommentar
Gleder meg enormt.

Fikk en mail om teknisk beta akkurat nå, gler meg

 

 

jeg også fikk :D

men er nettop kommet tilbake til militæret og vet ikke om jeg har fri når testen er, pluss at internettet vi har nesten kun kan brukes til surfing og wow. Så vet ikke om jeg får lastet ned conan clienten og om jeg kan kobble meg til i det hele tatt.

 

Damn at dette ikke kom da jeg var hjemme på perm.... :cry:

 

Da kan du godt la meg teste for deg ;)

Lenke til kommentar

Må si at jeg gleder meg veldig, håper på en BETA plass :D

(Men det toget har vell gått alt)

 

 

Funcom skal ha mye kredit for at de prøver på så mye nytt som de gjør,

det å bytte ut hele combat systemet er jo en vinn eller forsvinn faktor.

 

Men all ære til at de prøver noe nytt!

Og om det fungerer like bra som jeg håper, så har jo spillet noe helt unikt der!

Er drit lei denne pepringen på ikoner vi har hatt i alle år :thumbdown:

 

 

Jeg har faktisk ikke hatt øynene åpne for Age of Conan før de senere dagene.

Har ikke hørt om så mange utenfor landet som har hatt så store forventninger,

så jeg trodde det bare var vi godtroende nordmenn som håpet på at vårt eget selskap skulle få det til ;)

 

Men etter å ha lest litt rundt om spillet, og må si det er ufattelig mye med spillet som virker veldig interessant.

 

Jeg savner virkelig den gode tiden hvor "World of Warcraft" avhengigheten var på sitt høyeste,

tror aldri jeg har hatt så stor glede av et spill i hele mitt liv.

 

Håpet på at Lord of the Rings Online kunne gi meg den følelsen tilbake, og jeg ble litt avhengig.

Men mye tull fra Codemasters (som alltid roter til alt mulig :thumbdown: ) ble hele gleden borte.

Til tross for at spillet var godt, og grafikken noe av det peneste jeg har sett innen MMO ble det alt for likt World of Warcraft. Det var egentlig bare en visuelt penere Ringenes Herre utgave av World of Warcraft, og det fungerte dårlig i det lange løp, spesielt når Codemasters har så elendig kundesupport som de har..

Også hadde spillet en elendig PvP da..

 

 

 

Age of Conan ser jo virkelig bra ut på alle måter.

Grafikken ser ut til å toppe alt, samtidig som det groteske miljøet, de sinnssykt kule animasjonen osv..

 

PvP'en virker jo kjempe bra! Siege PvP må jeg si at jeg gleder meg noe enormt til, det høres bare så utrolig bra ut!

Samtidig som også gode gamle "capture-the-flag" osv også er med :)

Litt mer skeptisk til den der "drunk PvP" greia, men det er vell bare for morro :p

Guild byer og alt, må si at det høres hvert fall ekstremt bra ut!

 

Også tar de "customize-your-character" alvorlig, jeg blir så irritert på MMO spill hvor det er alt for få valgmuligheter på det området. Jeg vil ikke se kliss lik ut som alle andre av min rase, jeg vil konfigurere meg selv ned til hver eneste lille detalj!

Noen som vet om det er mulig å justere høyde og kroppsmasse? Det er viktig :)

 

 

Og som nevnt, combat systemet virker utrolig lovende!

På papiret hvert fall, håper virkelig det slår an!

 

Jeg er kanskje en smule skeptisk til "dialog-modusen", kan bli litt irriterende i lengden med slikt.

Men vi får se :)

 

NPC virker jo som får en kunstig intelligens som er langt mer avansert og komplekst enn vi har sett tidligere.

Sånne detaljer liker jeg svært godt :)

 

 

 

Er det noen som vet hva forskjellen på PvP og PvE servere vil bli?

 

 

Det jeg håper Funcom får skikkelig til, er gode servere. Ikke for mange, ei for få.

Samtidig er det viktig at det er raske og effektive med patcher, og hører på oss spillere.

 

Det virker som de stresser litt nå med å få spillet klart til mai, noe som jeg ikke vet om jeg helt liker.

Ønsker heller at de utsetter det 1år, enn at vi får et nokså "buggy" spill, hvor det mangler content osv..

 

 

 

EDIT:

 

Finnes det egentlig noen informasjon om hva som er fordeler / ulemper med de tre forskjellige klassene?

Finnes det i det hele tatt noen detaljert informasjon om noe som helst? :p

Kan ikke si jeg finner så mye om verken raser eller klasser :(

 

Syntes det er litt rart at det så stor mangel på skikkelig detaljert informasjon, da spillet er så nærme lanesring og en BETA har vart så lenge :hmm:

 

Eller har de kanskje ikke hevet NDA'en enda?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Det ser ut til at sensuren har falt, for øvrig. ESRB gav det M, og USK gav det 18+. PEGI gav det også 18+.

 

Oppsummering:

- US-versjonen har full vold, men ingen omg teh nipples

- Tyskland får pupper, men redusert vold

- Europa utenfor Tyskland (ie. Norge) får spillet slik det egentlig er

 

Sauec: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=55273

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Det ser ut til at sensuren har falt, for øvrig. ESRB gav det M, og USK gav det 18+. PEGI gav det også 18+.

 

Oppsummering:

- US-versjonen har full vold, men ingen omg teh nipples

- Tyskland får pupper, men redusert vold

- Europa utenfor Tyskland (ie. Norge) får spillet slik det egentlig er

 

Sauec: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=55273

 

Håper det ikke blir delt inn i språk dette spillet, kjedelig når alle tyskerne og franskmennene gjemmer seg på egne servere. Har ikke noe imot litt gebrokken engelsk i chatten, det blir det jo uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...