Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor stor (mange tommer) skal en skjerm ha for å kjøre spillet i full oppløsning?

 

 

Full oppløsning må vel være maks oppløsning som din dataskjerm støtter, så dette må vel være noe du vet best selv...

 

Så vidt jeg vet så er det uansett ingen spill som støtter høyere enn 2560x1600.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

De av dere som har spilt både wow og aoc, hva synes dere?

Er med tanke på mine egne aksjer i funcom?

Noen som allerede har funnet ut at spillet ikke er noe for dem?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt noen som faktisk har spilt spillet klage enda. På den andre siden har jeg møtt en hel bråte med folk som lovpriser spillet uten ende, og den generelle stemningen i "general"-chatten går mye på "omg omg this fukken rox" og "waw i liek wow but dis wery good". Dessverre som du ser er ikke akkurat communityet av det mest modne slaget.

Lenke til kommentar

Loeve; derfor kommer få til å finne ut at de vil spille på PvP-server, av de som ikke har EA.. Noe som ikke er noe gøy for noen, ikke dere engang. Gankingen vil ødelegge enhver character laget etter i dag pga ganking.. Finner det ikke spesielt morsomt... :p

 

Så blir vel PvE server for meg, evt RP-PvE eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått spilt noen timer, og kom til level 7 (med den tredje fyren jeg lagde, slettet de to første fordi jeg angret på utseendet på dem. Nr 2 kom vel til lvl 5 før han ble slettet. :p ).

 

Er storfornøyd med spillet så langt, og synes rett og slett at det ligner veldig på World of Warcraft rent gameplaymessig - noe som er en stor fordel i min bok. Gameplayet/styringen er enkel og oversiktlig å forholde seg til, og veldig "strømlinjeformet". Noe helt annet enn det ultraknotete opplegget i de andre MMORPG-spillene jeg har spilt så langt, men altså med unntak av WoW som er helt genialt på dette punktet.

 

Spillet er fortsatt uvant, siden jeg er vant til World of Warcraft fra før, men alt i alt synes jeg det absolutt er en verdig utfordrer. Grafikken er suverent bra, forutsatt at man har en kraftig nok PC (hovedsaklig skjermkortet teller inn her vil jeg tippe). Spesielt imponerende synes jeg "cutscene-opplegget" fungerer når man snakker med NPCer for å få nye quests etc, på dette punktet er AoC en enorm forbedring i forhold til WoW.

 

Så alt i alt er jeg altså meget fornøyd med spillet så langt, det ser rett og slett utrolig lovende ut.

 

Tror nesten jeg må kjøpe meg et litt råere skjermkort på grunn av dette spillet forresten, er jo synd og skam å ødelegge spillopplevelsen pga dårlig hakking/udetaljert grafikk som følge av et svakt skjermkort. På PCen til broren min ser spillet langt bedre ut enn på min, for å si det på den måten. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...