Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

okey, slik er problemet: KOmmer inn på spillet å taster inn brukernavn å passord. Kommer da en beskjed om at det ikke ble godkjent. det kommer heller ikke opp noe når jeg klikker på my accont. kan det ha noe med problemet å gjøre? noen som vet..?

 

Om jeg logger meg in på funcom å ser på status så står det: Status Open Log in and play the game

 

Men klarer ikke å komme meg inn.. klarer snart ikke mer..

 

Hjeeeeeeelp.

Lenke til kommentar

Herlig å se at spillet går knirkefint nå, gjenstår å se hva som skjer 20./23. og videre utover.. Har lyst å kjøpe dette etter eksamene er over (har 5 dette semesteret :wallbash: ) men vet ikke hvordan det kjører på en snart ett år gammel laptop! Noen med ikke-state-of-the-art PC som spiller det? hvordan fungerer det for dere?

Lenke til kommentar

Noen som vet når neste patch er klar? har veldig lyst til å starte å spille igjen siden jeg la meg tidlig i går. får som vanlig downloading patch info:P

 

Rakk å bli lvl 6 bare i går. spillte demonlogist. artig klasse. men veldig svak sammenlignet med melee klassene jeg testet. men det tar seg nok opp senere : )

Endret av neoman
Lenke til kommentar
okey, slik er problemet: KOmmer inn på spillet å taster inn brukernavn å passord. Kommer da en beskjed om at det ikke ble godkjent. det kommer heller ikke opp noe når jeg klikker på my accont. kan det ha noe med problemet å gjøre? noen som vet..?

 

Om jeg logger meg in på funcom å ser på status så står det: Status Open Log in and play the game

 

Men klarer ikke å komme meg inn.. klarer snart ikke mer..

 

Hjeeeeeeelp.

Hvis ingen har sagt det før. Er det meget sannsynlig at du har samme problem som meg.

Du var ikke inne i subscription din og kjøpte Early Access den 14.mai. Nå har toget gått dog :\

Lenke til kommentar

Det er 23 spillet slippes for alle oss som ikke har forhåndsbestillt? Har lest på en del forum og der virker det som folk mener spillet slippes 20, og at dem som forhåndsbestillte egentlig skulle få spillt fra i går. Også er dem sure siden dem ikke fikk spille 3 dager før slipp dato.

 

Det er 23 for for folk flest, og 20 for dem som forhåndsbestillte, og 17 for noen få heldige? Eller har jeg missforstått noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...