Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

søkte å fant age of conan i starsmenyen med linken du gidde. funket dessverre ikke for meg

 

 

Når dere søkte på C:\Program Files\Funcom\Age of Conan\ConanPatcher.exe

 

får dere da også opp

 

Conapatcher

conanpatcher.exe

 

conanpatcher.exe.0.tmp

conanpatcher.exe.1.tmp

conanpatcher.exe.2.tmp

conanpatcher.exe.3.tmp

 

Har en mistanke om att jeg må fjerne en av de exe filene for å få det til å virke. i følge en kompis hadde han bare 2 exe filer i mappa.

 

Hva tror dere? når jeg innstalerte måtte jeg fjerne en EXE fil for å få kjørt spillet. husker jeg.

 

 

Jeg har KUN 2 exefiler i conan mappa , den ene er conanpatcher og den andre er "D:\Program Files (x86)\Funcom\Age of Conan\AgeOfConan.exe"

 

Jeg har lagt dem ut som shortcuts og en av dem funker alltid , ikke vet jeg om det er random men slik funker det for meg .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prestert å havne på feil server...kan jeg ta med karakteren over i annen server senere?

Det går dessverre ikke ann. Du må nok rerolle. Senere blir her et vidt tidsbegrep, om Funcom lager server transfers mot betaling er noe som skjer en gang vil jeg tro, men ikke før enn om en god stund.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

hehe tipper folk ville klaget over att de ikke får kommet inn pga downloading patch information.

 

For de som har det problemet.

 

Syns de har gjort en dårlig jobb med å sikre seg att folk får kommet inn. virker som halvparten sliter med å komme inn.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Til noen av dere som har erfaring fra tidligere MMO releases:

 

Når har jeg lov til å bli litt forbanna og utolmodig?

 

Skjønner at de sliter med noen bugs, loggin problemer og stor pågang. Men gud bedre. Nå har forumet vært nede siden 6 timer før start, support sidene er nede. Hvordan skal folk få hjelp da?

 

Virker som de gjemmer seg ...

 

Ellers er jeg ved godt mot... Gleder meg til ting løsner.

 

Til alle som er inne. Sett pris på den gaven dere er skjenket. Gleda meg til å bruke hele søndagen på å spille AoC. Her sitter jeg å troller obskure forum og ser på AoC filmer på youtube.

Lenke til kommentar
Til noen av dere som har erfaring fra tidligere MMO releases:

 

Når har jeg lov til å bli litt forbanna og utolmodig?

 

Skjønner at de sliter med noen bugs, loggin problemer og stor pågang. Men gud bedre. Nå har forumet vært nede siden 6 timer før start, support sidene er nede. Hvordan skal folk få hjelp da?

 

Virker som de gjemmer seg ...

 

Ellers er jeg ved godt mot... Gleder meg til ting løsner.

 

Til alle som er inne. Sett pris på den gaven dere er skjenket. Gleda meg til å bruke hele søndagen på å spille AoC. Her sitter jeg å troller obskure forum og ser på AoC filmer på youtube.

 

 

Akuratt i samme båt selv blir så jævla forbanna. hadde gledd meg i måndesvis til å starte litt før. er noen få heldig folk som er inne.

 

 

Jævlig fuckings downloading patch information.

 

Skulle faen meg aldri logga ut i natt når jeg var inne.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Til noen av dere som har erfaring fra tidligere MMO releases:

 

Når har jeg lov til å bli litt forbanna og utolmodig?

 

Skjønner at de sliter med noen bugs, loggin problemer og stor pågang. Men gud bedre. Nå har forumet vært nede siden 6 timer før start, support sidene er nede. Hvordan skal folk få hjelp da?

 

Virker som de gjemmer seg ...

 

Ellers er jeg ved godt mot... Gleder meg til ting løsner.

 

Til alle som er inne. Sett pris på den gaven dere er skjenket. Gleda meg til å bruke hele søndagen på å spille AoC. Her sitter jeg å troller obskure forum og ser på AoC filmer på youtube.

 

 

Akuratt i samme båt selv blir så jævla forbanna. hadde gledd meg i måndesvis til å starte litt før. er noen få heldig folk som er inne.

 

 

Jævlig fuckings downloading patch information.

 

Skulle faen meg aldri logga ut i natt når jeg var inne.

 

 

Noe som er VIKTIG er å stenge ruta og prøve igjen gjentatte ganger , og ikke la den stå på "downloading patch,,,,,)

 

Funker alltid her .

 

Det virker på meg som om conan fungerer faktisk ganske smertefritt på vista ;)

 

I forhold til alle andre MMOs fødsel så kan man uten tvil si at starten gikk pangbra ! Selv med de som har problemer , det er PEANUTS i forhold til hva andre spill har slitt med , selv World of cartoons.

Lenke til kommentar

Er det noen priests her på level 15+? Har destiny-questen hvor jeg skal løpe inn i sumpen og finne ei dame, men jeg har null sjanse til å finne henne. Har løpt rundt i to timer hodeløst og forbanna nå, og hadde satt pris på eventuelle tips til hvor jeg kan finne henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...