Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm... var inne i spillet en god stund, så gikk jeg ut fordi det hang seg opp litt, men så kom downloader patch info tingen :/

 

Noen andre som kommer in egentlig?

 

Har lest en del poster her nå, men bare for å få det enkelt og greit:

Hva gjør jeg for å ungå patch info tingen? (til dere som klarte å løse det problemet, de som kommer in uten å måtte vente en evighet)

 

Jeg fant de exe filene Conanpatcher og ageofconan, men jeg har en som heter Patchersetup. er den til noe spesielt? kommer jo bare in på det samme som alle de andre exe filene :/

Lenke til kommentar

Conan KNUSER jo alle andre MMOs på NPC dialoger , nesten som i Baldurs gate jo ! Flere svar alternativer osv , NPCene snakker osv .

 

Conan er i en klasse for seg selv akkurat nå .

 

Vet ikke hva som gjør det, men om man restarter patcher tingen en del ganger (random) så kommer man forbi updating patch info greiene. Funker fett å logge inn osv også så tror nok det er en bug med launcheren noen ganger.

 

 

Dette har jeg sagt GJENTATTE ganger ;)

Lenke til kommentar
Har ekstremt lav lyd på dialogene,hører dem knapt nok over bakgrunnslydene og hører dem ikke i det hele tatt når ingame musikken er på. Noen forslag til hvordan jeg kan stille inn audio så jeg hører dialogene bedre?

Sjekk at den ikke sender ut 5.1-lyd feks, og at du sitter med headset. Da hører du kanskje bare ekkoet av dialogen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...