Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

skal love deg at det er mounten de aller fleste tenker på. De har heller ikke snytt noen, om du faktisk hadde lest infoen om EA hadde du skjønt det.

Vel, vel. For meg var det ihvertfall 50 50.

 

lett å si når du har kommet inn selv? ;)

 

Uasnett merksnodig løsning fra FunCom. Early Access har jo per def da ingenting med CE å gjøre. Når man alikevel må vetale 5 ekstra for dette. Jeg tok det for granted at dette var inkludert også. Også unødvenig snevert antall.

 

Tenk om man hadde forhåndsbestilt for et år siden, og så måtte du jobbe lenge den dagen det var registrering? Vi som har værti communitiet i 3 år blir jo totalt glemt.

3 fatale dager.

 

Dette er som å ikke lese brukanvisningen til et produkt å klage etterpå siden man gjorde feil.

Blir litt som om en modell plutselig skulle utløse airbagen på passasjer siden hvis man brukte sigarett-tenneren. Noen logiske ting tar man bare for granted at man ikke må gjøre (passe på).

 

Lurer på hvor mange som sjekka subscription sin på CE i WOW å sjekke om de måtte betale ekstra for den lille edderkoppen sin på en ukjent dato før en uke før. ;)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FunCom og diverse nettbutikker har snytt kunder. Hvem vil vel pre order når man ikke får early access uansett? Det var det eneste argumentet for å kjøpe det, ikke en idiotsik mount og 2 belts. Når jeg kjøpte det fra komplett for mange dager siden stod det ingenting om at early access var utsolgt eller begrenset...

 

Nå er ikke EA noe man får ved kjøp av pre order.. Det er en mulighet man kan benytte seg av hvis man er tidlig ute og får plass. Funcom har sagt hele tiden at det er begrenset antall plasser så det er vel strengt tatt din egen feil at du ventet i siste liten med å kjøpe/registrere. Forskjell på pre order kode og early access code som ikke finnes.

Lenke til kommentar

Spiller nå med all grafikk på full guffe (absolutt alt på maks, 8x AA, 8x AF, 1680x1050 oppløsning, DX10), og sliter med dårlig fps. Den ligger på rundt 20-30 utenfor byen, inne i byen ligger den på 15-20. :(

Etter det jeg har hørt burde mine spesifikasjoner kjøre dette spillet mye bedre enn det. Noen som som sliter med det samme, eller vet hva som kan hjelpe? :)

 

Edit: Spesifikasjoner i signatur.

Endret av zipp-
Lenke til kommentar
Spiller nå med all grafikk på full guffe (absolutt alt på maks, 8x AA, 8x AF, 1680x1050 oppløsning, DX10), og sliter med dårlig fps. Den ligger på rundt 20-30 utenfor byen, inne i byen ligger den på 15-20. :(

Etter det jeg har hørt burde mine spesifikasjoner kjøre dette spillet mye bedre enn det. Noen som som sliter med det samme, eller vet hva som kan hjelpe? :)

 

Edit: Spesifikasjoner i signatur.

 

 

Men trenger du virklig 8xAA ? Du har bra maskin men ingen NASA computer ;)

Lenke til kommentar
Spiller nå med all grafikk på full guffe (absolutt alt på maks, 8x AA, 8x AF, 1680x1050 oppløsning, DX10), og sliter med dårlig fps. Den ligger på rundt 20-30 utenfor byen, inne i byen ligger den på 15-20. :(

Etter det jeg har hørt burde mine spesifikasjoner kjøre dette spillet mye bedre enn det. Noen som som sliter med det samme, eller vet hva som kan hjelpe? :)

 

Edit: Spesifikasjoner i signatur.

 

 

Men trenger du virklig 8xAA ? Du har bra maskin men ingen NASA computer ;)

 

Hehe, trenger vel kanskje ikke 8x AA, men ut ifra hva andre klarer med lignende spesifikasjoner burde det gå greit. Vil helst ha spillet så pent som mulig da. ;)

Endret av zipp-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...