Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

FunCom og diverse nettbutikker har snytt kunder. Hvem vil vel pre order når man ikke får early access uansett? Det var det eneste argumentet for å kjøpe det, ikke en idiotsik mount og 2 belts. Når jeg kjøpte det fra komplett for mange dager siden stod det ingenting om at early access var utsolgt eller begrenset...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte forresten fra play.com. Det regnnes som forhåndsbestilling, ikkesant?

 

"Free in-game War Rhino Mount exclusive to Play.com + 8 inventory slots (pre-order before 20th May)"

 

og denne mailen vil jeg få om ikke lenge?;

"Pre-Order Bonuses: Instructions will sent on how to get your pre-order bonuses shortly before release. Bonuses limited to Standard Edition only."

 

Tror det er litt "Lag" på play.com, for etter det jeg vet så har datoen på alle forhåndbestillinger gått ut.. Ikke alle nettbutikker som får slikt med seg, men håper for all del jeg har feil for din del.

Hva mener du? at det ikke er forhåndsbestilling lenger? Står jo at det er slik til det er 20. mai, så isåfall skal jeg kreve noe tilbake :)

 

Nå er jeg litt usikker på om du mener Early Access eller ikke, men fikk denne mailen fra FunCom nå hvertfall:

 

 

Information regarding EARLY ACCESS:

 

We here at Funcom are extremely happy with the demand that has been for our Early Access program. That demand has been so immense, that we are now sold out! We know that several people will be unhappy to not receive their Early Access time, but please bear with us in the remaining days. So:

 

- All English Early Access has sold out

- Some Early Access still available in Germany and France

- All Virtual items work will work on valid pre-order keys

- Pre-orders on accounts that was later canceled will have their keys/account disabled

- Cyberpark is a very cool user, and we're sorry we fuc*ked the login for him tonight

Lenke til kommentar
FunCom og diverse nettbutikker har snytt kunder. Hvem vil vel pre order når man ikke får early access uansett? Det var det eneste argumentet for å kjøpe det, ikke en idiotsik mount og 2 belts. Når jeg kjøpte det fra komplett for mange dager siden stod det ingenting om at early access var utsolgt eller begrenset...

skal love deg at det er mounten de aller fleste tenker på. De har heller ikke snytt noen, om du faktisk hadde lest infoen om EA hadde du skjønt det.

 

Dette er som å ikke lese brukanvisningen til et produkt å klage etterpå siden man gjorde feil.

Lenke til kommentar
FunCom og diverse nettbutikker har snytt kunder. Hvem vil vel pre order når man ikke får early access uansett? Det var det eneste argumentet for å kjøpe det, ikke en idiotsik mount og 2 belts. Når jeg kjøpte det fra komplett for mange dager siden stod det ingenting om at early access var utsolgt eller begrenset...

skal love deg at det er mounten de aller fleste tenker på. De har heller ikke snytt noen, om du faktisk hadde lest infoen om EA hadde du skjønt det.

 

Dette er som å ikke lese brukanvisningen til et produkt å klage etterpå siden man gjorde feil.

 

Så butikkene burde ikke opplyse om at early access var begrenset? Alle vet at "snytt" er overdrevet men de har ikke akkurat informert godt nok.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Veldig bra spill! Kjører alt på high, inkludert DirectX 10. Glatt går det også. Ikke noe lagg på serverne heller. Veldig kos. Men nå er det kveld, blir mer spilling når jeg står opp. Digger dette spillet. :D

 

C2D E6400 2.50 Ghz, 8800GTS og 2 GB RAM.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Beklager hvis dette er nevnt 1000 ganger tidiligere, men er det bare jeg som ikke får lastet ned patchen? Skulle endelig sette meg ned å spille spillet nå, men står bare "Downloading patch information". :roll:

 

Edit: Der ser den endelig ut til å funke. :grin:

Endret av zipp-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...