Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

skulle akkurat til å lage meg en karakter i aoc no... men så står det at begge pvp serverene er fulle og at jeg ikke kan lage karakter på de serverene. Dette er ett problem siden guildet mitt er på den serveren, noen som vet om det vill bli åpent for å lage karakter på de serverene igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det derfor jeg ikke får logget inn? Pga AoC Early Access?

 

Får Authentication Failed på password som mange andre her....

 

Hvis du ikke har EA, må du nok enten vente 2 dager til (hvis du pre-ordera) eller 5 dager til (hvis du ikke fikk pre-order)

Lenke til kommentar
Er det derfor jeg ikke får logget inn? Pga AoC Early Access?

 

Får Authentication Failed på password som mange andre her....

 

Hvis du ikke har EA, må du nok enten vente 2 dager til (hvis du pre-ordera) eller 5 dager til (hvis du ikke fikk pre-order)

 

Jeg har EA (og Mammut.. joho?), og Account Status = Open i kontrollpanelet mitt.

Men som sagt så får jeg "Authentication failed" uansett hva jeg gjør, og lurte på om noen egentlig vet om hva dette kan skyldes? Er det mange andre med samme problematikk?

 

Sendte en supportmail til Funcom, men antar de har nok å gjøre i kveld/natt.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte forresten fra play.com. Det regnnes som forhåndsbestilling, ikkesant?

 

"Free in-game War Rhino Mount exclusive to Play.com + 8 inventory slots (pre-order before 20th May)"

 

og denne mailen vil jeg få om ikke lenge?;

"Pre-Order Bonuses: Instructions will sent on how to get your pre-order bonuses shortly before release. Bonuses limited to Standard Edition only."

Lenke til kommentar
Jeg bestilte forresten fra play.com. Det regnnes som forhåndsbestilling, ikkesant?

 

"Free in-game War Rhino Mount exclusive to Play.com + 8 inventory slots (pre-order before 20th May)"

 

og denne mailen vil jeg få om ikke lenge?;

"Pre-Order Bonuses: Instructions will sent on how to get your pre-order bonuses shortly before release. Bonuses limited to Standard Edition only."

 

Tror det er litt "Lag" på play.com, for etter det jeg vet så har datoen på alle forhåndbestillinger gått ut.. Ikke alle nettbutikker som får slikt med seg, men håper for all del jeg har feil for din del.

Lenke til kommentar
Er det derfor jeg ikke får logget inn? Pga AoC Early Access?

 

Får Authentication Failed på password som mange andre her....

 

Hvis du ikke har EA, må du nok enten vente 2 dager til (hvis du pre-ordera) eller 5 dager til (hvis du ikke fikk pre-order)

 

Hva? Noen som gidder oppklare det selv om det sikkert har blitt sagt 10 ganger med feil informasjon?

 

Early Access = 17.mai

RESTEN = 23. mai?

Preorder uten Early Access = 19 mai?

Lenke til kommentar
Hva? Noen som gidder oppklare det selv om det sikkert har blitt sagt 10 ganger med feil informasjon?

 

Early Access = 17.mai

RESTEN = 23. mai?

Preorder uten Early Access = 19 mai?

 

Unnskyld hvis jeg var uklar.

 

Early Access = 17.mai

Preorder uten Early Access = 20 mai

RESTEN = 23. mai

 

20mai = US ja, så blir ikke før 23. :(

Lenke til kommentar
Hva? Noen som gidder oppklare det selv om det sikkert har blitt sagt 10 ganger med feil informasjon?

 

Early Access = 17.mai

RESTEN = 23. mai?

Preorder uten Early Access = 19 mai?

 

Unnskyld hvis jeg var uklar.

 

Early Access = 17.mai

Preorder uten Early Access = 20 mai

RESTEN = 23. mai

 

Det er ingen "nesten-early-access" den 20. mai. Early access er 17., spillet utgis i USA den 20. og i Europa den 23.

 

Punkt slut.

Lenke til kommentar
Hva? Noen som gidder oppklare det selv om det sikkert har blitt sagt 10 ganger med feil informasjon?

 

Early Access = 17.mai

RESTEN = 23. mai?

Preorder uten Early Access = 19 mai?

 

Unnskyld hvis jeg var uklar.

 

Early Access = 17.mai

Preorder uten Early Access = 20 mai

RESTEN = 23. mai

 

Det er ingen "nesten-early-access" den 20. mai. Early access er 17., spillet utgis i USA den 20. og i Europa den 23.

 

Punkt slut.

 

Er det jeg sier? Hvem har snakket om "nesten-early-access"?

Lenke til kommentar
Hva? Noen som gidder oppklare det selv om det sikkert har blitt sagt 10 ganger med feil informasjon?

 

Early Access = 17.mai

RESTEN = 23. mai?

Preorder uten Early Access = 19 mai?

 

Unnskyld hvis jeg var uklar.

 

Early Access = 17.mai

Preorder uten Early Access = 20 mai

RESTEN = 23. mai

 

20mai = US ja, så blir ikke før 23. :(

 

 

Uansett skulle jeg fått tilgang nå :(

 

Bestilte "Age of Conan: Hyborian Adventures Coll.Edt. (inkl War Mammoth)", som videre sier "6 dagers forstart i spillet - Dette betyr at alle som forhåndsbestiller Age of Conan har mulighet til å starte å spille fra den 17. mai."

 

**** login!..

Lenke til kommentar
Jeg bestilte forresten fra play.com. Det regnnes som forhåndsbestilling, ikkesant?

 

"Free in-game War Rhino Mount exclusive to Play.com + 8 inventory slots (pre-order before 20th May)"

 

og denne mailen vil jeg få om ikke lenge?;

"Pre-Order Bonuses: Instructions will sent on how to get your pre-order bonuses shortly before release. Bonuses limited to Standard Edition only."

 

Tror det er litt "Lag" på play.com, for etter det jeg vet så har datoen på alle forhåndbestillinger gått ut.. Ikke alle nettbutikker som får slikt med seg, men håper for all del jeg har feil for din del.

Hva mener du? at det ikke er forhåndsbestilling lenger? Står jo at det er slik til det er 20. mai, så isåfall skal jeg kreve noe tilbake :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...