Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo godtfolk! Naa staar jeg utenfor Samsung sin stand her paa CeBIT, saa jeg ville bare legge igjen en liten hilsen :D

Bilder kommer senere :)

- Loomy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeje... Vant pris for beste webside i Buskerud i går jeg. Er på Ungdomsbedriftsseminar, og vant for beste side i Buskerud :D

Kanskje ikke veldig hard konkurranse, men moro lell. :)

Skrevet
...

men bare for en sån ubrukelig hjemmeside

som jentene viser til hverandre.

Hm. Kanskje jeg skal lage den litt annerledes da, siden det skal være en slags porteføljeside.

Hehe, den linja ja. Hvordan får man til å lage fine linjer? Må man bare være flink liksom? Jeg er så dårlig på å tegne på frihånd i photoshop.

Skjønner at den kan virke rotete, men jeg blir bare så lei av alle disse prikk like sidene når det gjelder layout og fargebruk... Vel, vel. Får se på det når jeg kommer hjem.

Skrevet
Jeje... Vant pris for beste webside i Buskerud i går jeg. Er på Ungdomsbedriftsseminar, og vant for beste side i Buskerud :D

Kanskje ikke veldig hard konkurranse, men moro lell. :)

Hvilken webside vant du med da?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Er det mulig å laste ned websider fra internett? Altså, alt av bilder, koder etc, og sette det sammen igjen på maskinen? (Nei, skal ikke rippe, trenger bare en side som ligger på en ekstern server som jeg ikke har tilgang til)

Skrevet

Ja, det finnes verktøy som gjør dette automagisk for deg, men husk på at du ikke får tak i serverside-saker, men kun statiske sider.

Google er som alltid din venn. ;)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Har ikke peiling på hva jeg skal google etter.

A little help here?

Skrevet (endret)
Jo, jeg har gitt han det på msn nå, no worries :)

Ah, jaok.

@PoleCat: Åssen gikk det med ZenGarden og Safari osv..?

Endret av Marvil
Skrevet

Denne. Langt fra den beste jeg har laget (brukte ikke lang tid), men den var visstnok de andre sidene overlegen. Ganske artig i grunn. 750,- raske til ungdomsbedriften.

Skrevet

Denne. Langt fra den beste jeg har laget (brukte ikke lang tid), men den var visstnok de andre sidene overlegen. Ganske artig i grunn. 750,- raske til ungdomsbedriften.

Pent ;)

Skrevet

Oi... da så jeg standen deres på Brunstad.

Gode boller dere delte ut :)

Fin side også forresten!

Skrevet

så ut til at det var noe rart med footer'n da :s

Ellers var det en nokså pen side.

Ikke noe ekstravagant selvfølgelig...

Bedre enn hva jeg(med mangle på fantasi hadde klart...

Skrevet
Var en link her en gang der man kunne se hvordan en nettside så ut i forskjellige nettlesere... anyone?

Bla noen sider tilbake, til en post rundt der PoleCat snakket om ZenGarden-bidrag og Safari..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...