Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

14, takk! Jeg skjønner at det ikke er så mange som er der, men jeg syns de kan pelle seg dit!

EDIT: Men egentlig er en 50-år gammel gubbe :devil:

Endret av Judofyr
Skrevet

Arve: Greitt nok at BLOCKQUOTE pirrer nokre sanser oppe i hovudet ditt, men det har faktisk ingen presentasjonell (er det eit ord? fortsatt smått bakfull) betydning. Det fins ingen reglar for korleis ein skal formatere eit utdrag/lengre sitat (iallfall ikkje i følgje http://en.wikipedia.org/wiki/Block_quote).

BLOCKQUOTE er fin, den. SUB/SUP er eg litt meir i tvil om sjølv.

Skrevet
Konkurranse: Hvem klarer seg best med javascript disabled en uke?

8551699[/snapback]

Går veldig fint det. Min nettbruk begrenser seg stort sett til dette forumet. :p

@Judofyr: Trodde du var mye yngre enn 14 :)

:tease:

Skrevet (endret)

TSP: Går greit? Prøver det nå, og det er sabla herk å måtte skrive inn alle formateringer og smileys manuelt. Samt at hurtigsvar ikke funker. Mao; i dagens verden er man nesten avhengig av javascript.

EDIT: Jeg trudde Judofyr var akkurat så gammel som han er.

Endret av JonT
Skrevet
JonT: Jeg skriver alle smileys og BBCode manuelt, jeg :ermm:

8551883[/snapback]

Det må være et sabla slit. *Huff*.

/me skjønner ikke hvordan folk kan greie å huske alle commandsene til smilene.

Skrevet

Samme som deg Judofyr. Folk som ikke skriver koder for hånd får mye minus i streetcredz. Forøvrig nok et bevis på at JonT bruker WYSIWYG -editors.

Skrevet
Samme som deg Judofyr. Folk som ikke skriver koder for hånd får mye minus i streetcredz. Forøvrig nok et bevis på at JonT bruker WYSIWYG -editors.

8551931[/snapback]

Jepp, Frontpage Express latest edition

Men nei. Enklere å trykke >< enn []. (Men det skal sies at {} også er et jævla slit. Skulle ønske noen kunne sette de knappene på et litt mer hendig sted)

Skrevet

Det fikk meg til å tenke, det finnes enkelte spesialtilpassete tastatur for enkelte spill ("Age of Empires 3" er beste eksempelet jeg kommer på i farten). Finnes det et tastatur for webdesignere?

Skrevet (endret)

Slutt å klag.

Jeg programmerer daglig med et QWERTY-NO-oppsett, og det går uten problemer. Finner alle tegn uten å så mye som se på tastaturet.

Jeg skriver også BBCode og smileys for hånd :)

Endret av loathsome

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...