Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde å lure meg forbi den ved å editere litt JS, men jeg fikk det ikke til :p

Men billetten fikk jeg *kosepå*

 

EDIT:

Forrige side ja, akkurat. Det var altså snakk om ventebaren @ billettservice.no

 

EDIT 2:

Forøvrig er vel kanskje en shoutbox noe som kan sees på som en dialog, og da skal ikke blockquotes brukes (om jeg husker spec-en rett). Ville satset på en liste med noen fine p-elementer inni og litt sånn. Dessuten blir det bare stress hvis du skal være oversemantisk og putte inn masse blockquotes og styr. Hadde vært kos hvis <ol start="foo"> fremdeles hadde vært lov, da skulle jeg brukt det i Vikingboard. Skjønner ikke hvorfor den atributten har gått bort.

 

Adobe Lightroom er najs, tror nok jeg kommer til å bruke det en del.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Billettservice.no med køsystem. Nice. :)

8027526[/snapback]

Det køsystemet fungerer meget dårlig. En kompis av meg kom ikke inn på siden (IE7 stod og ventet i 20min, den blå progress-baren hoppet opp og nedover). Så prøvde han å komme inn på siden med en annen nettleser: Etter 5sec var han inne... Biletter ble bestilt, og alt var fryd og gammen, så tittet han litt på IE som fortsatt stod og ventet på å komme seg inn på siden :hmm:

 

Mao: dette "køsystemet" baserer seg sannsynligvis på tilfeldigheter (x% sjans for å komme gjennom for hver relaod)... Med mindre IE-brukere rett og slett prioriteres ned??

 

EDIT: kan man unngå kø-systemet ved å gå rett inn til hovedsiden, http://www.billettservice.no/html/home.htmI ?

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
Mao: dette "køsystemet" baserer seg sannsynligvis på tilfeldigheter (x% sjans for å komme gjennom for hver relaod)... Med mindre IE-brukere rett og slett prioriteres ned??

8027851[/snapback]

Du har ikke vurdert muligheten for at kameraten din sin forespørsel til serveren av en eller annen grunn ikke ble svart/inneholdt korrupte pakker på grunn av en feil i IE eller hos Billettservice? Det er ikke uvanlig med slike feil når en server har svært mange forespørseler, og det eneste som hjelper er å starte forespørselen på nytt (Ctrl + R).

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...