Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg vet. Fins det en kalender-plugin til wordpress som lar deg liste opp konserter/events, sorterer dem etter dato, og om de har skjedd eller ikke? Og hvor vanskelig er det å legge inn wordpress i et design når man aldri har gjort det før? Hva med gjestebok?

8017305[/snapback]

Wordpress + kalender = :love:

Wordpress + design = rot, men enkelt nok.

Lenke til kommentar
Og hvor vanskelig er det å legge inn wordpress i et design når man aldri har gjort det før? Hva med gjestebok?

8017305[/snapback]

Jeg rynket litt på nesen når jeg skulle til å gjøre det men det var bare moro. Finn ett simpelt theme, stripp det og behold bare php codene du vil ha, lag designet og sleng inn php tullet der de skal. Anbefaller deg å bruke en side for alt istedenfor eget dokument for sidebar osv som er default. Gir mer oversikt, syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Jeg rynket litt på nesen når jeg skulle til å gjøre det men det var bare moro. Finn ett simpelt theme, stripp det og behold bare php codene du vil ha, lag designet og sleng inn php tullet der de skal. Anbefaller deg å bruke en side for alt istedenfor eget dokument for sidebar osv som er default. Gir mer oversikt, syns nå jeg.

8017924[/snapback]

 

Det gjer det enklare om sida du lagar tillèt det, men ved å ha alt i ei side i staden for å dele den opp og inkludere det du treng så går du glipp av moglegheiten til litt enkel dynamikk (som f eks å ha sidebar kun på visse sider) ;)

Lenke til kommentar
Logo Design History

8024508[/snapback]

Litt lite history, men ellers fin.

 

Fin prisliste.

Men hva ville folk gange med for å få norsk pris? Ti eller seks?

 

Ni/ti er vanlig prisnivå i forhold til USA.

Seks er ca. valutakurs.

 

Er det noen her med IE7 som kan teste om den tåler denne siden? (IE6 gjør det ikke :p )

8017766[/snapback]

Veldig fin kompinasjon av gradient og firkanter i XP utførelse. :p

post-93520-1172474948_thumb.jpg

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...