Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skaflem: Jeg har jo dame, så jeg var ikke på utkikk, men still.. Etter å ha sett hvor mange jenter det var i katalogen, tenkte jeg at det burde være sånn på kroa også :p

8009237[/snapback]

Har hun blit lovlig enda da?

 

Jeg syns Vibeke skulle dratt fra USA, og Stine skulle også tatt seg turen - asosiale web.devs!

8008436[/snapback]

 

Hvis det blir wds-møte sånn ca 2. uka i juni er jeg med jeg! Men 6000 kr og over 20 timer med fly tilsammen blir liksom litt mye for å møte noen folk fra et forum..

 

Har forresten fått i oppdrag å kode (designet er visst ferdig) ny hjemmeside for en av mine favorittartister. Det blir ...spennende. Men føler jeg må gjøre backend litt proffere. Sånn jeg har det nå må man logge inn på hver enkelt ting man skal gjøre (nyheter, konserter, galleri og gjestebok). Også har jeg jo bare modifisert allerede eksisterende script. På tide å lære seg et programmeringsspråk skikkelig, og skrive et bra band/artist-cms.

8009608[/snapback]

Må ha skikkelig wds-meet ja!

--

Prøv deg på django, da kan du lage siden kjappt å bra ;)

 

Neste WDS treff blir ikke for neste skoleaar begynner, og dermed basta! :p

 

Espen

8009887[/snapback]

Hva skal du i sommer? USA?

 

Skal ikke skryte på meg noe. Jeg og Iril kom sammen, og jeg så dessuten aldri NITH-kroa den kvelden.

8010431[/snapback]

Vi vet jo alle hva du så den kvelden... :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV
Neste WDS treff blir ikke for neste skoleaar begynner, og dermed basta! :p

 

Espen

8009887[/snapback]

Hva skal du i sommer? USA?

Jobbe paa Hydro og tjene mye penger slik at jeg overlever i oslo til hosten.

Espen

Lenke til kommentar

Om meg, Hein og Tor ender opp i Oslo sammen med (alle andre fra osloområdet) kan det jo bli WDS-meet ganske ofte da :p

 

Tipper iallefall det blir NITH Oslo på meg sjøl. Ser liksom ikkje alt for mange alternativ, og eg er for lat til å finne et når NITH er et såpass bra et.

 

Edit:

Refreshe sida når du kjem heim etter å ha vert ute en kveld er kanskje ikkje så dumt. Dette innlegget burde vert på forige side elns. *lese nye innlegg*

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Blir det åpen kildekode?

8009723[/snapback]

 

Vet ikke. Tror det hadde blitt populært i hvertfall, jeg har ikke funnet noe lignende, og det er jo utrolig mange band som skal ha hjemmesider.

 

Du greier vel neppe å lære deg backend godt nok til du skal ha siden ferdig. Kan du ikke bruke Wordpress imens?

8009851[/snapback]

 

Hehe, jeg vet. Fins det en kalender-plugin til wordpress som lar deg liste opp konserter/events, sorterer dem etter dato, og om de har skjedd eller ikke? Og hvor vanskelig er det å legge inn wordpress i et design når man aldri har gjort det før? Hva med gjestebok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...