Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
det er ikke meg, men han sier det er .jpg og i ff

8027776[/snapback]

img{
border:none;
padding:0;
margin:0;
}

Edit: Syntax

Endret av Garreth
Skrevet

semantisk spørsmål:

for en shoutbox, er bruk av blockquote (og behandle hvert "shout" som en quote) en semantisk riktig fremgang?

mener at det gir mer mening enn bruk av dl eller div's eller lign.. :p

noen innspill?

Skrevet (endret)

Prøvde å lure meg forbi den ved å editere litt JS, men jeg fikk det ikke til :p

Men billetten fikk jeg *kosepå*

EDIT:

Forrige side ja, akkurat. Det var altså snakk om ventebaren @ billettservice.no

EDIT 2:

Forøvrig er vel kanskje en shoutbox noe som kan sees på som en dialog, og da skal ikke blockquotes brukes (om jeg husker spec-en rett). Ville satset på en liste med noen fine p-elementer inni og litt sånn. Dessuten blir det bare stress hvis du skal være oversemantisk og putte inn masse blockquotes og styr. Hadde vært kos hvis <ol start="foo"> fremdeles hadde vært lov, da skulle jeg brukt det i Vikingboard. Skjønner ikke hvorfor den atributten har gått bort.

Adobe Lightroom er najs, tror nok jeg kommer til å bruke det en del.

Endret av PT
Skrevet (endret)
Billettservice.no med køsystem. Nice. :)

8027526[/snapback]

Det køsystemet fungerer meget dårlig. En kompis av meg kom ikke inn på siden (IE7 stod og ventet i 20min, den blå progress-baren hoppet opp og nedover). Så prøvde han å komme inn på siden med en annen nettleser: Etter 5sec var han inne... Biletter ble bestilt, og alt var fryd og gammen, så tittet han litt på IE som fortsatt stod og ventet på å komme seg inn på siden :hmm:

Mao: dette "køsystemet" baserer seg sannsynligvis på tilfeldigheter (x% sjans for å komme gjennom for hver relaod)... Med mindre IE-brukere rett og slett prioriteres ned??

EDIT: kan man unngå kø-systemet ved å gå rett inn til hovedsiden, http://www.billettservice.no/html/home.htmI ?

Endret av qualbeen
Skrevet (endret)
Mao: dette "køsystemet" baserer seg sannsynligvis på tilfeldigheter (x% sjans for å komme gjennom for hver relaod)... Med mindre IE-brukere rett og slett prioriteres ned??

8027851[/snapback]

Du har ikke vurdert muligheten for at kameraten din sin forespørsel til serveren av en eller annen grunn ikke ble svart/inneholdt korrupte pakker på grunn av en feil i IE eller hos Billettservice? Det er ikke uvanlig med slike feil når en server har svært mange forespørseler, og det eneste som hjelper er å starte forespørselen på nytt (Ctrl + R).

Endret av Dahl
Skrevet

Er det mulig å pelle av logoen på Dell-skjermer uten at garantien ryker? :p

Kunne nemlig tenkt meg en sånn skjerm, men tanken på å stirre på en Dell-logo dagen lang er lite fristende.

Skrevet
Er det mulig å pelle av logoen på Dell-skjermer uten at garantien ryker? :p

Kunne nemlig tenkt meg en sånn skjerm, men tanken på å stirre på en Dell-logo dagen lang er lite fristende.

8028094[/snapback]

Sort sprit-tusj funker i lange baner etter hva jeg har hørt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...