Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg har sett på tv på rommet mitt på.. ja.. laaang tid.. :p (og forrige gang var da dama absolutt skulle få med seg en såpeserie, og ikke tillot meg å sitte på nett samtidig.. :p)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Statistikken taler mot deg...  :roll:

Og derfor et lite smilefjes for å markere ironien ;)

...og derfor svakt rullende øyne i smiley (for å markere forståelse), og en svakt nynnende ordlyd i setningen.

Skrevet (endret)

/me ser på 60 Minutes.. Det er faktisk intressant. Om organisert butikktyveri i USA..

Edit; 5 sider på 5 minutter elns her nå..?

Endret av Marvil
Skrevet
...og derfor svakt rullende øyne i smiley (for å markere forståelse), og en svakt nynnende ordlyd i setningen.

Da tolker vi den smileyen forskjellig :p

Jeg mener at den ser ut som en oppgitt fyr som tenker noe slikt som "Herregud for en teit fyr" :p

Skrevet (endret)

nå prøvde vi den BSPlayeren men da kom det opp "unknown file xvid"??

han prøvde å spille en annen film å da gikk det, noen som har en idè om hva som er prob.???

Endret av $k$
Skrevet

Da tolker vi den smileyen forskjellig :p

Jeg mener at den ser ut som en oppgitt fyr som tenker noe slikt som "Herregud for en teit fyr" :p

Akkurat nå tenker jeg hva du mener den smileyen mener, fordi du ikke tok ironien i mitt innlegg.

:p

Skrevet
nå prøvde vi den BSPlayeren men da kom det opp "unknown file xvid"??

han prøvde å spille en annen film å da gikk det, noen som har en idè om hva som er prob.???

Den takler ikke XviD.. Last ned DivX player eller Nimo Codec Pack.. Den takler XviD. DivX baklengs er XviD..laughbounce2.gif

Skrevet
Akkurat nå tenker jeg hva du mener den smileyen mener, fordi du ikke tok ironien i mitt innlegg.

Konklusjon:

Ironi @ forum er vanskelig :p

Skrevet

Konklusjon:

Ironi @ forum er vanskelig :p

Var det ironisk ment? :dontgetit:

Skrevet

HalTan: med mindre Mr. Ueland på en eller anna måte *haxxorer* forumet, så går det ikke i IPB å slå av postcount for en enkel tråd...

Skrevet
Apropos smilier: Fikk tak i en pakke med arve-smileys (rosa smileys). :laugh:

Du må ha preview.. ;)

:dontgetit:

Av smileyene.. cfenzo har genialt system med bilder og "hente kode"-system.. ;)

Slik som PC sin hw.demoted.org? /me gadd ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...