Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Men har start.no en begrenset antall ganger jeg kan vise siden eller noe?

Nope, da ville du i så fall fått beskjed om det.

Endret av Loomy
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men har start.no en begrenset antall ganger jeg kan vise siden eller noe?

Hvis du feks legger opp en fil på 20mb og mange laster den ned så får du opp at "denne brukeren har nådd sin grense" et eller annet, og du kan ikke vise siden eller bruke ftp'n før dagen etter.

Skrevet (endret)
Pft.

Da skal jeg klare å finne ettellerannet som de har med hverandre å gjøre. Det kan jo være alt fra felles revisor til felles eskortepiker.

home.no/brukernavn

home.no.net/brukernavn

En likhet, eh?

Endret av Arve Systad
Skrevet (endret)

Det virker da absolutt ikke som at problemet ligger hos serveren. En side skal jo ikke bruke 1,5 sekund på å fylle bakgrunnen med bakgrunnsfarge for deretter å begynne å rendre resten av siden. Og den sinnsyke tregheten i menyen som er totalt fraværende i FF, kan jo heller ikke stamme fra serveren.

Har dere i det hele tatt åpnet/sett siden med IE?

Endret av endrebjorsvik89
Skrevet
Har dere i det hele tatt åpnet/sett siden med IE?

Det er jo det som er mystisk.. 1 av 3 prøvde nettlesere er helt fucket.. menyen lagger :p

litt py når jeg tanker på at 9 av 10 sikkert bruker IE :(

Skrevet
Pft.

Da skal jeg klare å finne ettellerannet som de har med hverandre å gjøre. Det kan jo være alt fra felles revisor til felles eskortepiker.

home.no/brukernavn

home.no.net/brukernavn

En likhet, eh?

HÅH!

Vil du dele milliarden..? :p

Skrevet
Pfft... Hvem snakka om likheter? I alle fall kan jeg komme på flere, begge er for eksempel gratis-hoster, begge suger osv.

start.no tar 10kr i avgift for å bruke FTP => Ikkje gratis. Billig, men ikkje gratis.

Om begge suger blir en synsesak, så det blir usaklig. Vi må ha objektiv informasjon.

Skrevet
Om begge suger blir en synsesak, så det blir usaklig. Vi må ha objektiv informasjon.

Start.no har enorme sikkerhetshull som ikke har blitt fikset de siste årene, og som kan utnyttes av alle script-kiddies på planeten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...