Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra at du informerer han om det en time etter at han sa det, Marvil, selv om du hadde sagt at du skjønte det :)

Han fikk jo det tydeligvis ikke med seg..

Alllriight... :roll:

 

Jeg vet ikke HVa som gikk av meg. Kanskje kjedsomheten. Kanskje IMS. Kanskje en evinnelig mengde arbeidsmengde på jobb.

 

Beklager!

 

------------------------------

 

Uncle Sam er vel kanskje også tegnet for 70 år + siden, dvs ingen © ... ?

 

Eller er jeg på villspor?

Endret av Jonas Drange
Lenke til kommentar

Haha, jeg sitter og leser om HTML-koding i en ellerannen Mediedesignbok for Media og Kommunikasjon (VGS);

 

«Bruk av tabeller utgjør det viktigste designgrepet i HTML. Tabeller gir deg kontroll over elementene på siden, enkeltceller kan inneholde tekstblokker eller grafiske elementer. Så uansett om du arbeider i et såkalt WYSIWYG-program, er det vel verdt å sette seg inn i grunnleggende tabellkoding i HTML. Uansett vil det å tenke siden i tabeller være helt nødvendig.»

 

:)

Lenke til kommentar
2.0 er rosa, så ja, det er sikkert forgjengeren :p

 

Uansett, web har han ikke greie på, men boka er ellers ganske god.

Stemmer det. Tror den ble lagd i 2001. Brukte den på grunnkurs og VK1 medier og kommunikasjon. Fint oppslagsværk. Selv om det ikke er så veldig mye kjempe dyptgående info i boka, finner du svar på relevante ting. Webdesign delen har jeg ikke sett på, å det har jeg heller ikke planer om. :!: Dette er faktisk den eneste boka jeg ikke solgte etter VGS, fordi den er absolutt verdt og beholde.

Lenke til kommentar
Haha, jeg sitter og leser om HTML-koding i en ellerannen Mediedesignbok for Media og Kommunikasjon (VGS);

 

«Bruk av tabeller utgjør det viktigste designgrepet i HTML. Tabeller gir deg kontroll over elementene på siden, enkeltceller kan inneholde tekstblokker eller grafiske elementer. Så uansett om du arbeider i et såkalt WYSIWYG-program, er det vel verdt å sette seg inn i grunnleggende tabellkoding i HTML. Uansett vil det å tenke siden i tabeller være helt nødvendig.»

 

:)

Haha, koser med sann når jeg tenker på at henrik skal bruke front page på skolen til å lage hjemmesider!

Synst egentlig litt synd på deg pus ;)

 

<ot>

ingen andre enn meg som drikker i dag? :p

</ot>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...