Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEg drakk Juleøl i helga :p Hadde dårlig med penger så rusla ned i kjellern og tok med meg det som var av øl fra sisst sverige tur.. Og da kom jeg over en Juleøl :D

Ojoj, smaker det egentlig godt når det er så gammelt? Aner ikke hvor lenge ølen holder seg jeg, husker bare at en gang jeg pantet ølflasker på jobben kom det grønt slim ut av den og over hånden min, gud så det luktet! :!:

Lenke til kommentar

http://midgar.no/systemet her er førsteutkastet til en Final Fantasy side. Men jeg trenger litt idemyldring i forhold til fast grafikk... (headerbildet skal skiftes ut når man trykker på de forskjellige spilltitlene)..

 

Men jeg vil ha noe mer "statisk" grafikk.. Skal skifte ut <h3>ene i menyen med samme skrift som det er brukt i headeren..

 

Flere idêer?

Greit eller bedritent utgangspunkt?

Lenke til kommentar
http://midgar.no/systemet her er førsteutkastet til en Final Fantasy side. Men jeg trenger litt idemyldring i forhold til fast grafikk... (headerbildet skal skiftes ut når man trykker på de forskjellige spilltitlene)..

 

Men jeg vil ha noe mer "statisk" grafikk.. Skal skifte ut <h3>ene i menyen med samme skrift som det er brukt i headeren..

 

Flere idêer?

Greit eller bedritent utgangspunkt?

Vi burde ikke skeie helt ut her, kanskje ta noen av de som har ordentlige spm. litt seriøst også.

 

For meg er det et ok utgangspunkt. Bygg litt mer på den og legg til mer grafikk så viser du den her når du har kommet litt lengre.

Lenke til kommentar
http://midgar.no/systemet her er førsteutkastet til en Final Fantasy side. Men jeg trenger litt idemyldring i forhold til fast grafikk... (headerbildet skal skiftes ut når man trykker på de forskjellige spilltitlene)..

 

Men jeg vil ha noe mer "statisk" grafikk.. Skal skifte ut <h3>ene i menyen med samme skrift som det er brukt i headeren..

 

Flere idêer?

Greit eller bedritent utgangspunkt?

Vi burde ikke skeie helt ut her, kanskje ta noen av de som har ordentlige spm. litt seriøst også.

 

For meg er det et ok utgangspunkt. Bygg litt mer på den og legg til mer grafikk så viser du den her når du har kommet litt lengre.

Takker :)

 

Skal jobbe litt mer med grafikk i ettermiddag. Men har du noen forslag på hva som kan legges til av grafikk? Lage en "faux" bakgrunn til menyen vertikalt kanskje? Ellers så kommer det jo til å komme flere "nyheter" nedover siden. Trenger nok noe grafikk til å skille mellom nyhetene. Noen flere idêer til hvor jeg kan ha grafikk?

Lenke til kommentar
http://midgar.no/systemet her er førsteutkastet til en Final Fantasy side. Men jeg trenger litt idemyldring i forhold til fast grafikk... (headerbildet skal skiftes ut når man trykker på de forskjellige spilltitlene)..

 

Men jeg vil ha noe mer "statisk" grafikk.. Skal skifte ut <h3>ene i menyen med samme skrift som det er brukt i headeren..

 

Flere idêer?

Greit eller bedritent utgangspunkt?

Vi burde ikke skeie helt ut her, kanskje ta noen av de som har ordentlige spm. litt seriøst også.

 

For meg er det et ok utgangspunkt. Bygg litt mer på den og legg til mer grafikk så viser du den her når du har kommet litt lengre.

Takker :)

 

Skal jobbe litt mer med grafikk i ettermiddag. Men har du noen forslag på hva som kan legges til av grafikk? Lage en "faux" bakgrunn til menyen vertikalt kanskje? Ellers så kommer det jo til å komme flere "nyheter" nedover siden. Trenger nok noe grafikk til å skille mellom nyhetene. Noen flere idêer til hvor jeg kan ha grafikk?

Det blir lettest for deg som sitter i PS å legge til grafikken selv. Men forbinder ofte slike sider med anime grafikk og bokser til alt innhold og muligens scanlines på bilder osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...