Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

EDIT: Tenker på å skaffe meg et domene jeg, men klarer ikke finne på noe bra navn. Forslag?

orsus.com ?

åja, det har jeg ikke testet :hrm::p

 

Eneste som er igjen er .no og .as men der må du ha foretaksnr.

 

JA, jeg nyter brusen min.

HATER brus ifra cola automat. Den er for kald og smaksløs.

Skal være litt temperert, men fortsatt kjølig. Samme som øllen :)

Endret av orsus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HATER brus ifra cola automat. Den er for kald og smaksløs.

Skal være litt temperert, men fortsatt kjølig. Samme som øllen :)

Brus fra automat kan av og til kalles for litt smaksløs og tynn, men jeg ville foretrukket 2-graders automatbrus over 6-graders brus fra rimi anytime. :) Colaen skal kjøles i frys, for 4 grader er for varmt. :)

Lenke til kommentar
HATER brus ifra cola automat. Den er for kald og smaksløs.

Skal være litt temperert, men fortsatt kjølig. Samme som øllen :)

Brus fra automat kan av og til kalles for litt smaksløs og tynn, men jeg ville foretrukket 2-graders automatbrus over 6-graders brus fra rimi anytime. :) Colaen skal kjøles i frys, for 4 grader er for varmt. :)

Egentlig litt kjipt at man ikke kan drikke brus som holder en temp under 0 grader. :p Av og til blir det ikke kaldt nok.

Lenke til kommentar
HATER brus ifra cola automat. Den er for kald og smaksløs.

Skal være litt temperert, men fortsatt kjølig. Samme som øllen :)

Brus fra automat kan av og til kalles for litt smaksløs og tynn, men jeg ville foretrukket 2-graders automatbrus over 6-graders brus fra rimi anytime. :) Colaen skal kjøles i frys, for 4 grader er for varmt. :)

Egentlig litt kjipt at man ikke kan drikke brus som holder en temp under 0 grader. :p Av og til blir det ikke kaldt nok.

Been there, done that. Har opplevd at Colaen har frosset idet jeg skrur opp korken pga. trykkforskjeller og underkjøling. Den er best da, egentlig, danner seg en hinne av frost på toppen som du må kakke hull på før du drikker. :)

 

EDIT: typo

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Øllen skal somsagt også ikke være for kald, da mister den all den deilige smaken  :love:

Alderi tenkt over det, men når du sier det så er jeg faktisk enig.

Smak og behag. Jeg har aldri likt varm øl, den beste ølen jeg får er den som er kjølt ned i fryseren til den er rett over nullpunktet. Forfriskningsfaktoren går over smaken. ;)

 

Edit: behagelig OT.

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...