Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Nei :p Forbinder krøllalfaen med epost, ikke web, men men... Er ikke websjef for russen på skolen i år uansett (enda, russestyre er ikke valgt enda :p ).. Tror nok jeg kun holder meg til revy i år, egentlig...

 

Edit: Når vi først snakker om revy og sånn, så har jeg fått et merkelig problem med menyen på nordstrandrevyen.no... Når jeg legger inn link til sponsorsiden i menylisten, forsvinner hele elementet fra siden, og i koden blir det bare stående <li></li>.. Legger jeg inn "#" i stedet for link til siden, dukker elementet opp igjen :S Kan sikkert vise, hvis det er ønskelig...

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ahh, nå begynner jeg å bli gal her. Ok, loomy @ i php scriptet fungerte helt supert. Tusen takk! :)

 

Men nå har det seg sånn at jeg plutselig ikke kan slette de innleggene jeg allerede har skrevet. Altså all de fordømte testinnleggene. Er det vanlig at AJ-Fork skal bugge så mye som det gjør?

 

i tillegg til dette vises ikke kommentarer som blir lagt til.. :nei:

 

edit: For dere som ikke var i WDS cafén i sta, så dreier det seg om den nye siden min

 

edit: Ok, endelig fant jeg en metode å slette innlegg på, jeg må inn i hvert enkelt innlegg (i kontrollpanelet) for å få slettet det. altså, det går ikke ann å markere flere å slette dem fra listen.. :hmm:

 

Men, kommentarer vises fortsatt ikke..

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
Håh! Den hadde jeg på russebuksa mi i min barndom.. :)

Pfft... Du som ikke er mer enn 20 år :p

 

Uansett, blir det tid til noe webdesigning på deg, Marvil, eller har du mista interessen? Syns liksom det er så laber aktivitet fra den kanten..

Pft, detaljer.. :p

 

Hm, det er labert med interesse gitt. Tror ikke jeg har laget noe design på et halvt år, plutselig sa det bare stopp. Kreativiteten forsvant, samt gløden med å sitte i PS og fikle.

Syns det er morsommere å ta bilder og fikle/kjøre bil.. :)

 

Jeg klander Polert. Når han forsvant fra MSN, så forsvant gløden.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...