Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når du har så liten skrift i main (som ser fint ut!) så blir det ufint med så stor skift i menyen...

Jaok, skal prøve å gjøre noe med det. :)

Hva kan jeg ha for å fylle tomrommet nedover menyen?

 

Edit: Og hva synes dere om boksene? Skal beholde de, eller prøve å finne på noe annet.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Mens jeg ventet på svar prøvde jeg meg på noe nytt med menyen.

Fonten gjorde jeg mindre og forandret på posisjonen. Forandret fargen i meny-boksen. Jeg fjernet boksene, og lagde en strek til venstre for valgene.

Hover effekten vil være slik at delen av streken ved valget vil forsvinne, sånn som dere ser på downloads.

 

Skal prøve å lage noe tøfft grafisk inni boksene hvis ikke denne faller i smak, men er ikke så flink med slikt.

Lenke til kommentar

Ja, hvorfor ikke?

 

Tror det er mange som har noe å lære her, hvertfall når det gjelder det å designe med konsekvens.. Hmm, rart ord det der i denne sammenhengen, men mener hvertfall at man ser klare likhetstrekk der det bør være det... F.eks. fargevalg gjennom hele siden, ovs..

 

Edit: @Hein: Okei, jeg skjønner.. Hehe... Har sett en fin bok på norsk faktisk, som jeg tror inneholder fine ting. Har lurt på om jeg skal bestille denne... Vet hvordan det er med tidsaspektet, får ikke gjort alt på en gang nei..

Endret av OShea
Lenke til kommentar
Mens jeg ventet på svar prøvde jeg meg på noe nytt med menyen.

Fonten gjorde jeg mindre og forandret på posisjonen. Forandret fargen i meny-boksen. Jeg fjernet boksene, og lagde en strek til venstre for valgene.

Hover effekten vil være slik at delen av streken ved valget vil forsvinne, sånn som dere ser på downloads.

 

Skal prøve å lage noe tøfft grafisk inni boksene hvis ikke denne faller i smak, men er ikke så flink med slikt.

Det ble mye bedre, men det ble kanskje litt mye mellomrom mellom main og streken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...