Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Gjest 15år

Har en lærer på skolen som virker interresert i meg. Har syke fantasier om hun, hun er blond og rundt 28år.

 

Jeg har ikke guts til å finne ut mer, og jeg er jomfru, så det hadde bare blitt pinlig.. Hun kom inn i garderoben etter gymmen en dag og skyldte på at "jeg tok feil dør".. Var meg og to andre der inne...

 

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg later som jeg har peiling på ting for å virke smartere. There, I said it.

 

EDIT: Oh, wait. Så ikke at dette var Seksualitet-delen. Hmmm. Sex på skolen eller i langt uti Guds natur, men likevel fare for å bli oppdaget, hadde jo vært noe.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

-Jeg tør ikke fortelle hemmelighetene mine fordi jeg vet de holder øye med meg. Jeg tør heller ikke tenke på hemmelighetene mine fordi det kan hende de leser tankene mine.

 

Det tok meg to uker å manne meg opp for å legge inn dette innlegget, og jeg har nøye vurdert det. De vet allerede at jeg vet at de vet dette om meg.

Lenke til kommentar
-Jeg tør ikke fortelle hemmelighetene mine fordi jeg vet de holder øye med meg. Jeg tør heller ikke tenke på hemmelighetene mine fordi det kan hende de leser tankene mine.

 

Det tok meg to uker å manne meg opp for å legge inn dette innlegget, og jeg har nøye vurdert det. De vet allerede at jeg vet at de vet dette om meg.

 

Troll

Lenke til kommentar

Eller, er ikke så farlig, leste dette

 

Skriver som anonym siden jeg ikke vil knytte dette til brukeren min..

 

Jeg har hengt meg fullstendig opp i 2 faste brukere her på forumet...

Kjenner de ikke irl eller noe, men klarer ikke å stoppe å sjekke om de har skrevet noe nytt siden sist jeg sjekket for 1 time siden! Prøver å finne ut hvem de er irl, og streber etter å vite mest mulig om de. Jeg klarer ikke stoppe!

 

Gikk gjennom hele den der recent pictore-tråden for å se om de hadde lagt ut bilder, og tråler forumet etter informasjon.

 

Men ikke vær redde, jeg er særdeles harmløs!

 

Dere har deres egen cyber-stalker!

 

Høres ikke truende ut...

Lenke til kommentar
Gjest Gutt14

Jeg er jomfru, og har jeg har aldri hatt dame siden barnehagen (jeg er riktignok ikke ukysset siden). Det kan høres ut som en svært vanlig tilstand for en fjorten år gammel gutt, men jeg skiller meg likevel kraftig ut i klikken min.

 

Jeg er med i den mest populære gjengen på skolen min. Jeg er nære venner av de mest innflytelsesrike guttene i miljøet. Jeg er høy, bred, slank, muskuløs og ser ganske bra ut ellers (tror jeg). Jeg er svært intelligent (ja, jeg må si det). Jeg er morsom og selvsikker. Men det med jenter har jeg på mystisk vis aldri fått til. Jeg har for alvor begynt å lure på om jeg er født uten feromoner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...