Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Er en gutt på 25 år. Har hatt 1 kjæreste, var sammen i 1 år ca, men føltes mye kortere fordi jeg halvparten av tida var i militæret. Jeg som slo opp, følte at det ikke gikk så bra. Hu var den første jeg hadde sex med og det er 4 år siden nå. Sitter mye hjemme fordi jeg ikke takler å prate med folk og føler meg dum når jeg bare står/sitter der å hører på og aldri sier 1 ord. Tankene raser, men kommer aldri no ut av kjeften min.. jeg hater meg selv for det. Jeg hadde faktisk med meg ei jente hjem en gang, jeg var så full at jeg såvidt visste hvor jeg var, men var fullt klar over at jeg hadde med meg ei jente hjem.. synes fortsatt hu er fin.. vi kom ikke lenger enn at jeg rakk å kle av meg på soverommet så sovna jeg mens hu sugde meg. Hu la meg til på msn mens jeg sov og kontakta meg dagen etter når jeg sto opp, men jeg turte aldri si noe.. var så flau. Har aldri snakka med hu etter den kvelden.. Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å bli sammen med ei jente ever again.. tør ikke ta kontakt med noen :( Har tidligere hatt selvmordstanker.. i mange år. Er deprimert store deler av tida.. Uff... Prøver å finne ting i livet mitt some er positivt, men sliter ofte med å finne noe.

 

Skulle så inderlig ønske å finne meg ei jente.. etterhvert flytte sammen og leve "normalt"..

 

 

Høres veldig kjent ut, mange som har de problemene der :p

Hjelper mye og komme seg ut fordet om man ikke vil, og prate med folk om random crap som ikke engang er intresangt, bare for og få kontakt med andre mennesker.

Jeg har lenge hatt endel problemer med kroppen og vært redd for veldig intim kontakt pga sykdom jeg har, men nå gir jeg blanke faen i alt og tar ting som det kommer, hjelper masse på selvbildet og selvtilliten.

Er forresten 90% sikkert på at jeg veit hvem du er utifra hva du skriver, og det går nok bra skaru se :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres veldig kjent ut, mange som har de problemene der :p

Hjelper mye og komme seg ut fordet om man ikke vil, og prate med folk om random crap som ikke engang er intresangt, bare for og få kontakt med andre mennesker.

Jeg har lenge hatt endel problemer med kroppen og vært redd for veldig intim kontakt pga sykdom jeg har, men nå gir jeg blanke faen i alt og tar ting som det kommer, hjelper masse på selvbildet og selvtilliten.

Er forresten 90% sikkert på at jeg veit hvem du er utifra hva du skriver, og det går nok bra skaru se :)

Litt kjip den ja :/ altså, kan jo hende dette er det beste som kunne skjedd, men også kan være jævlig downer :p

Lenke til kommentar
Høres veldig kjent ut, mange som har de problemene der :p

Hjelper mye og komme seg ut fordet om man ikke vil, og prate med folk om random crap som ikke engang er intresangt, bare for og få kontakt med andre mennesker.

Jeg har lenge hatt endel problemer med kroppen og vært redd for veldig intim kontakt pga sykdom jeg har, men nå gir jeg blanke faen i alt og tar ting som det kommer, hjelper masse på selvbildet og selvtilliten.

Er forresten 90% sikkert på at jeg veit hvem du er utifra hva du skriver, og det går nok bra skaru se :)

Litt kjip den ja :/ altså, kan jo hende dette er det beste som kunne skjedd, men også kan være jævlig downer :p

 

 

Jeg er ganske lett og prate med, merkes godt når venner har problemer, da får jeg høre mye rart :p

Flink lytter antar jeg.

Alle har problemer er bare at noen tror de er "spesielle" når de har samme problemene alle andre har, så lenge man klarer og forklare at dette er helt normalt eller fortelle om episoder man har hatt selv, kan det hjelpe mye for vedkommende :)

Lenke til kommentar
Gjest guest_m47

Mine hemmeligheter er:

 

1) at jeg hadde sex med en venninne og venn når vi gikk i 3. klasse på skolen, altså i 10-årsalderen.

 

2) Samme venninne og jeg har runket hunden hennes til den sprutet.

 

3) hadde gutteronkevenner til jeg var 16-17 år

 

Dessuten har jeg en hemmelig drøm om å få elske med en svart jente, gjerne sammen med dama mi.

 

Kunne tenke meg å dele en unggutt med henne også, la henne lære ham opp men bli med å kose med dem begge to.

 

Og tilslutt vil jeg gjerne prøve en sexy shemale en gang ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_random

For hver dag som går ligner jeg mer og mer på naboen til foreldra mine som er noen og førti som fortsatt bor hjemme... jeg vil ikke ende sånn, blir redd :p Og selv om jeg veit at jeg bør dra ut på byen og møte folk osv så klarer jeg fortsatt ikke prate med de.. blir bare stående å se dum ut og det hjelper meg ca ingenting, det har jeg prøvd. Skrive med folk er np tho, men snakkinga går til hælvete! Orker ikke dra på byen når jeg ikke klarer prate med noen, ikke en gang random bullshit. De eneste gangene jeg har hatt kontakt med jenter og, er hvis de har tatt kontakt først og vært pågående, har skjedd 2 ganger, men nok om detta.. skal vel skrive hemmeligheter her :)

Lenke til kommentar

Tusen takk. Nå ble jeg oppriktig glad. :)

 

Må bare svare på denne jeg også: Det er ingenting å være "flau" over... Har en venninne som fikk samme beskjeden fra Rikshospitalet: "Du får aldri barn, noe er galt med 'innvollene' dine"

 

Mange utredninger, men ingen kur senere, kom det en jente til verden for noen mnd siden :D

 

Tremeningen min hadde samme problemet, men hun ende opp med å adoptere. Om noen tar av fordi du ikke kan få barn, og synes det er en big deal, er den personen lite verdt å samle på, imho :)

Lenke til kommentar
Jeg er gutt, 16 år. Dette er da ingen seksuell hemmelighet, men min største.

 

Hatt gjentagente drømmer om å drepe en person, har hatt drømmene siden første klasse, er der fremdeles.

Den personen slo morra mi, og hyva ut lille broren min midt på vinteren da han bare var 5, han måtte sove ute i hundehuset. Personen truet ofte med å gå ut å hente bjerke kjepper så han kunne komme inn å rise oss med dem, uten grunn. Han bodde med oss i mer en 2 år. Han er også faren til den yngste broren min... Han har ikke hatt kontakt med ham før nå nylig å dette gjør meg forbannet. Jeg har lyst til å rive hodet av denne personen.

Det kan også tilføyes at barnevernet er innblandet og at det var de som ville at han skulle møte denne personen.

Selv om jeg er glad i broren min har jeg egentlig en tendens til å være ekkel med ham uten noen som helst grunn og er ofte sur å jævlig mot ham. Jeg skylde også på min mor for ikke å ha kontaktet politi og barnevern om denne saken tidligere.

 

There you go, min hemmelighet. Bare noen av mine nærmeste venner vet dette, og de som vet noe vet bare småe brøkdeler av dette helvetet.

 

Been there, done that... Det tok 8 år, men nå synes jeg bare syndt på personen. Trust me, the feelings will pass!

 

Ikke gjør noe du kommer til å angre på! :)

 

Jeg er gutt, 16 år. Dette er da ingen seksuell hemmelighet, men min største.

 

Hatt gjentagente drømmer om å drepe en person, har hatt drømmene siden første klasse, er der fremdeles.

Den personen slo morra mi, og hyva ut lille broren min midt på vinteren da han bare var 5, han måtte sove ute i hundehuset. Personen truet ofte med å gå ut å hente bjerke kjepper så han kunne komme inn å rise oss med dem, uten grunn. Han bodde med oss i mer en 2 år. Han er også faren til den yngste broren min... Han har ikke hatt kontakt med ham før nå nylig å dette gjør meg forbannet. Jeg har lyst til å rive hodet av denne personen.

Det kan også tilføyes at barnevernet er innblandet og at det var de som ville at han skulle møte denne personen.

Selv om jeg er glad i broren min har jeg egentlig en tendens til å være ekkel med ham uten noen som helst grunn og er ofte sur å jævlig mot ham. Jeg skylde også på min mor for ikke å ha kontaktet politi og barnevern om denne saken tidligere.

 

There you go, min hemmelighet. Bare noen av mine nærmeste venner vet dette, og de som vet noe vet bare småe brøkdeler av dette helvetet.

 

Been there, done that... Det tok 8 år, men nå synes jeg bare syndt på personen. Trust me, the feelings will pass!

 

Ikke gjør noe du kommer til å angre på! :)

Lenke til kommentar

Jeg har sinnsforvirrelser og får veldig lyst til og slippe løs aggresjon på noen inærheten noen ganger så plutselig så denger jeg folk: OG jeg skammer meg, men jeg kontrollerer det bedre enn før :)

 

 

Jeg tørr heller ikke gi komplimenter til jenter..

(Kan ha noe med att jeg aldri har hatt særlig kontakt med noen, jeg er hetro bare så dere vet det :) )

 

Poster med brukernavn siden jeg ikke er redd for og si det.

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar
Gjest GjestWW

Er til tider så grisekåt at jeg kunne gjort hva som helst for ett ligg, men jeg tenner bare på "finere" damer altså 7/10 jenter fra en skala fra en til ti, og det er ett stort problem poster her med gjest fordi noen i klassen min pleier og søke på brukernavnet mitt for og se hva jeg poster, men jeg driver med en arbeidslogg og har postet her 2 ganger i denne posten så du finner fort ut av det da jeg også har postet 2 av de postene her i side 32.

 

MVh WW

Lenke til kommentar
For hver dag som går ligner jeg mer og mer på naboen til foreldra mine som er noen og førti som fortsatt bor hjemme... jeg vil ikke ende sånn, blir redd :p Og selv om jeg veit at jeg bør dra ut på byen og møte folk osv så klarer jeg fortsatt ikke prate med de.. blir bare stående å se dum ut og det hjelper meg ca ingenting, det har jeg prøvd. Skrive med folk er np tho, men snakkinga går til hælvete! Orker ikke dra på byen når jeg ikke klarer prate med noen, ikke en gang random bullshit. De eneste gangene jeg har hatt kontakt med jenter og, er hvis de har tatt kontakt først og vært pågående, har skjedd 2 ganger, men nok om detta.. skal vel skrive hemmeligheter her :)

Vet hvordan det er. Har det på samme måte, og det selv om jeg har flytta hjemmefra og bor på hybel for andre året. Første året alene, nå i kollektiv med 13 andre. Jeg sitter for det meste på rommet mitt og spiller musikk og legger kabal fordi jeg ikke har noe å snakke om med de andre beboerne og ikke får til å snakke så mye med de heller.

Lenke til kommentar

Ok, here it comes. Jeg er gutt, 26 år.

 

1. Jeg har aldri hatt sex med ei jente.

2. Jeg fantaserer om, og har så ofte som mulig, sex med gutter mellom 16 og ca. 20 år.

3. Selv om sex med gutter er digg kunne jeg aldri i verden forestille meg å bli sammen med en gutt.

4. Å bli sammen med ei jente er derimot helt greit å forestille seg.

5. Oralsex med ei jente høres helt forferdelig ut.

 

Konklusjonen er at jeg er heterofil, men homoseksuell og liker unggutter.. Kjip skjebne! :p

Lenke til kommentar

Fra 9års alderen hadde jeg sex med min stebror som er 2 år eldre enn meg. Vi hadde gjort det noen ganger med stoppet da jeg var 15.

 

Jeg har gått til psykolog flere år pg dette (tvunget) men selv har jeg alderig hatt noe problemer med det.

Ble innlagt en uke på psykriatisk akutt avdeling pg dette og fordi jeg var lei av skolen (dem trodde jeg var deprimert)

Men jeg ble VIRKELIG deprimert da jeg så alle de andre ungdomene med spiseforstyrrelser, traumer osv. Og fordi jeg ble lagt inn mot min vilje

Lenke til kommentar
Fra 9års alderen hadde jeg sex med min stebror som er 2 år eldre enn meg. Vi hadde gjort det noen ganger med stoppet da jeg var 15.

 

Jeg har gått til psykolog flere år pg dette (tvunget) men selv har jeg alderig hatt noe problemer med det.

Ble innlagt en uke på psykriatisk akutt avdeling pg dette og fordi jeg var lei av skolen (dem trodde jeg var deprimert)

Men jeg ble VIRKELIG deprimert da jeg så alle de andre ungdomene med spiseforstyrrelser, traumer osv. Og fordi jeg ble lagt inn mot min vilje

 

Incest er visst et stort problem overalt i verden har jeg lest på klaraklok!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...