Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens jeg var sammen med ei fra Vettakollen drev jeg fortsatt og knulla på exdama mi.

Hun fra Vettakollen hadde overnattet og vi knulla sånn ca 11 om morgenen når vi våkna. Så jaga jeg henne på dør, og 14.00 knulla jeg ex-dama, etter å ha tatt et langt bad og vaska meg skikkelig, samt slått hodet hardt på vei ut fra badet.. såeh hodepine er ingen hindring for en mann!

Er dette lenge siden?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest.

-Jeg er sykt fascinert av vold. Ikke sånn at jeg tenner på det eller noe, men får en skikkelig tilfreds følelse av å trykke panna mi inn i neserota på en eventuell jævel som iriterer meg. KLARER liksom ikke å la være å gi faenskapen et par spark i magen/hodet når han går i bakken heller...

 

-Jeg har også et aggresjonsnivå som er helt utenom det vanlige. Kan klikke som lyn fra klar himmel, helt uten noen åpenbar grunn.

 

Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Når jeg ser på problemene til mange andre her inne så burde jeg være veldig fornøyd.

Føler alle sliter med manglende venner/kjæreste, seksuell frustrasjon, depresjoner og shit.

Jeg har masse venner, kjæreste på femte året nå, får sex så og si akkurat når jeg vil. Og har siden ungdomskolen vært en av "de populære".

 

Men jeg klarer ikke å snakke med folk om "ekte" problemer, følelser har jeg blokkert fullstendig, dama irriterer meg stort sett, jeg har ingen sexlyst, er ikke motivert til noenting...

Lenke til kommentar
Jeg har spurt mamma om hun har kunnet ringt til fastlegen min da, siden jeg ikke har penger og hun må betale uansett. Hun forstår situasjonen, siden broren min hadde det samme problemet.

 

Shiiiiiiiiiit! Vet morra di om trang forhud ? Ærlig familie.. bra det !

 

Jaja, jeg skulle ønske jeg havna på en øde øy med en gruppe mennesker. Hadde vært morro. Uten telefon, facebook ( drittlei facebook nå... ). Føler jeg hadde hatt en viktig rolle i gruppen... Hadde vært morro å oppleve det, men det måtte ha skjedd ved en tilfeldighet, f.eks noe alla lost.

 

Jeg har bare sagt det til henne, og uansett, hadde jeg gjort en operasjon hadde hun funnet det ut lett :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg dagdrømmer alltid om mye rart. Vet ikke om dette er noe alle mennesker gjør, men jeg går alltid å visualiserer en eller annen fantasi, spiller filmer inne i hodet mitt osv. som regel med soundtrack fra MP3-spilleren som jeg hører på med ørepropper.

 

En dagdrøm, eller fantasi, pleier jeg å holde fast på over lengre tid, og jeg redigerer alltid og utvikler historien hele tiden.

 

Det dagdrømmen(e) mine handler om nå er hvordan jeg må redde verden fra å bli utslettet. Det er en ganske typisk helte-historie, hvor helten må igjennom flere ildprøver, og komme seg gjennom med livet i behold for å vinne. Så blir det mindre typisk: Jeg har funnet opp et scenario hvor romvesener holder en inter-galaktisk konkurranse hvor en representant fra sin respektive planet må kjempe som gladiator i en intergalaktisk arena. Hvis man dør, så dør hele planeten med deg. Med andre ord må jeg bekjempe masse romvesener, og hele menneskehetens overlevelse hviler i mine hender. Arrangørene (Herskerne av universet) har selvfølgelig plassert ut små kameraer, og sender video av alle kampene til TV-apparater over hele verden, så jordas befolkning kan heie og følge med på meg, helten deres.

Jeg har over tid tenkt på denne dagdrømmen så lenge at jeg har tenkt ut hvordan alle slagene blir utkjempet, hvordan motstanderne mine ser ut, hva slags utstyr og våpen jeg bruker i kampen, og har bokstavelig spilt ut en film inne i hodet mitt med klare retningslinjer for hvordan scener ser ut, og utspiller seg. Jeg synes det er litt flaut, og føler meg som en selvopptatt eskapist, da jeg burde jobbe med eksamen i stedet for. Jeg går for eksempel turer med musikk i øret hvor det eneste formålet mitt er å utvikle dagdrømmen min, til og med midt på natta. (Jeg bor rett ved grønland og akerselva, men er så oppslukt i min egen verden at jeg er ikke redd for å tusle rundt i Oslos gater midt på natta.)

 

Andre ting jeg tenker mye på er hva jeg skulle gjort under apokalyptiske krise-tilstander. Under et eventuelt zombie-utbrudd f. eks. har jeg allerede flere forhåndsregler og backup-planer, samt en viss ide om hvor jeg skal finne våpen og overleve lengst mulig. Jeg kan f. eks. finne på å gå inn i butikker som selger utstyr jeg kunne fått bruk for under et eventuelt zombie-utbrudd, bare for å konstatere at "Å ja, det er der jeg finner katanaen jeg trenger når jeg er tom for ammunisjon."

 

Så ja da...jeg har aldri fortalt noen om disse ideene.

Lenke til kommentar

 

Ikke akkurat noen hemmelighet, men utrolig frustrerende. - Jeg er seriøst verdens dårligste til å småprate. Jeg hater å møte nye mennesker for det blir så mye pinlige pauser grunnet min udugelighet på feltet.

Du er nok ikke alene der..

+1 ...

 

+1

 

Jeg er på andre forumer enn diskusjon.no som jeg ikke forteller folk om. Hah!

Lenke til kommentar
Desverre ( ? ) visste jeg ikke i detaljer hvor jeg skulle inn Så vi ble stående der en stund mens jeg fiklet med åpningen hennes. Jeg fant urinrørs åpningen, og kunne ikke forstå hvordan snatten min kunne passe inn i der. Jeg prøvde å se etter et annet hull, men uten hell :p Så det ble ikke noe mer enn at jeg poket henne et par ganger på utsiden med den for å se om det skjedde noe, også gav opp hele greia etterpå :p

så ufattelig morsom historie! :D

Lenke til kommentar
Desverre ( ? ) visste jeg ikke i detaljer hvor jeg skulle inn Så vi ble stående der en stund mens jeg fiklet med åpningen hennes. Jeg fant urinrørs åpningen, og kunne ikke forstå hvordan snatten min kunne passe inn i der. Jeg prøvde å se etter et annet hull, men uten hell :p Så det ble ikke noe mer enn at jeg poket henne et par ganger på utsiden med den for å se om det skjedde noe, også gav opp hele greia etterpå :p

så ufattelig morsom historie! :D

 

Kanskje det var en mann ! Vanskelig å ikke finne åpningen :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...