Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke det rette stedet å poste men jeg gjør det her uansett.

 

Jeg utfordrer deg, til å være modig og logge deg av (altså skrive som Guest) og legge inn din hemmelighet her.

 

 

Jeg begynner.

 

 

 

 

-My dirty little secret-

 

Jeg beundrer vakre jenter, selv om jeg er heterofil. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var en av dem.

 

 

Din tur..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt samleie med min 51 år gamle lærer for å stå i et fag. Ikke det smarteste jeg har gjort, men vi var begge voksne. Det skjedde på høgskolen hvis noen lurte :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Smiley_*

*Kopi av gjesteposter fjernet*

 

MEEEH. Ble kaos med alle gjestene, men det er jeg du snakker til :p

 

Jeg synes det var litt spesielt når det skjedde og synes det er usedvanlig kjipt nå i ettertid. Var vell best å bli sugd, men det var vel innlysende...

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Hmm, som hetrofil (gutt, jomfru) 17-21-åring (anonymitet) så vil jeg ha sex med en av mine få kompiser, en sykelig fasinasjon av erigrerte peniser.

Bare tanken på en tilfeldig mann er forkastelig, men akkurat dette plager meg når han overnatter her så har jeg så lyst, men tør ikke. Vil ikke ødelegge noe. Ender med å ta det ned i dassen istedet for å i det hele tatt få sove.

Jeg har også seksuelle drømmer om nesten alle jenter jeg ser (som er definert som pene her jeg bor), men det er vel ikke unikt :)

 

There, I said it. Har tenkt på dette en stund om jeg i det hele tatt tør å si som gjest.

 

Fint om Gjester kunne posta med et fast gjeste-navn nedover her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...