Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Gjest gutt20

hemmelighet nr 1: en natt så tok jeg bilen til faren min mens jeg var på ecstasy å kjørte fra oslo til bærum, det var en tur jeg angra på å var glad når jeg kom meg trygt hjem hadde heller ikke lappen.

 

hemmelighet nr 2: Jeg fantaserer om å torturere et menneske men det må være en person som har vært drittsekk mot folk som ikke fortjener det mobbere/folk som utnytter andre som ikke tør å gjøre noe med det osv.

 

hemmelighet nr 3: jeg elsker å slåss men de færreste av venna mine vet at jeg er sånn(er i et miljøskifte nå å bytter ut alle de dårlige venna mine med ordentlige folk)

 

Hemmelighet nr 4: jeg ser opp på østasiatere som et folkeslag å ned på Muslimer/afrikanere.

 

Hemmelighet nr 5:jeg skal kjøre en kur med anabole steroider i slutten av juli.

 

Det var det jeg kom på av mine hemmligheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Los_Muertos
Har en lærer på skolen som virker interresert i meg. Har syke fantasier om hun, hun er blond og rundt 28år.

 

Jeg har ikke guts til å finne ut mer, og jeg er jomfru, så det hadde bare blitt pinlig.. Hun kom inn i garderoben etter gymmen en dag og skyldte på at "jeg tok feil dør".. Var meg og to andre der inne...

 

Tips?

 

Denne var nesten litt morsom :)

 

Om det skulle skje noe mellom dere: Hold for Guds skyld tett om det. Selv om det gir status i kompisgjengen din å høvle over "MILF'er". For med en aldersforskjell på 13 år blir hun nesten det for deg. Hun kan få sparken og strafferettslige problemer for å ligge med elever, "lovlige" eller ikke.

 

Personlig så anbefaler jeg deg å ligge unna lærerinnen din om hun er interessert i deg. Uansett hvor pen hun måtte være.

Lenke til kommentar
Gjest GUESTmhm

er en gutt på 17:

 

1. har aldri kysset eller hatt sex

2. sliter med deppeproblemer, som følge av mobbing som har vart siden 6.klasse, noe som får meg til å vurdere selvmord enkelte ganger. blir blant annet mobbet for musikksmak, hobbyer, + flere ting...

3. sliter med å snakke med jenter, klarer det bare ikke, blir dritredd for å drite meg ut, liksom si eller gjøre noe som kan være "galt".

4. utrolig dårlig selvtillit

Lenke til kommentar

Lame når folk mobber en for musikksmak... Ja, musikkSMAK. Mobbing er selvsagt fryktelig dumt generelt.

 

Tror punkt 1 har en sammenheng med punkt 3 Guestmhm. Du må tåle å dumme deg ut litt, må tape litt for å vinne litt :)

 

Jeg tenker av og til over hvordan det hadde vært å pakke sakene, penger, klær og tannbørste, og rett og slett rømme. Reise bort fra alt, ta et fly til London eller noe slikt. Muligens enda lengre vekk, oppleve verden alene, forlate alle bekymringene i Norge her hjemme. Som regel kommer jeg frem til at det ikke lønner seg mtp fremtiden/skole, og at det er upraktisk økonomisk.

Lenke til kommentar

Angående de som lyver med tanke på antall sexpartner. Tror det er ganske vanlig, tror ikke jeg har tørt å si riktig antall til de jeg har vært med de siste årene... vil jo ikke skremme jenta heller.

 

Kanskje bedre å ta en liten hvit løgn, istedenfor å si 35 liksom, så si over 10 ;) hehe

Lenke til kommentar
Gjest Guest_sliten_*

gutt 20.

 

1. har veldig få venner og sliter sosialt.

2. er utrolig "suicidal", har tenkt mye på når og hvordan jeg skal dø, har til og med "stjålet" en pakke med nyslipte barberblader fra jobben til å gjøre det med, har til og med skrivi ned datoen det skjer som er 09.06.09 .

3. er jomfru, men ingen av mine venner vet det siden de har fått det får seg at jeg ikke er det av en aller annen grunn, og jeg er får flau til å si det.

4. det jeg hater mest er å ligge på soffan å gjøre ingen ting, men alike vell så er det det jeg gjør 90% av tiden pga lite venner.

5. røyker hasj så å si vær eneste fridag fra jobben.

6. hører nesten bare på japansk musikk, som jeg også syns er flaut.

7. klarer ikke være glad når jeg er alene.

 

sikkert mye mer å men nå skal jeg ta meg en røyk og gjøre meg klar til jobb.

det med selvmordstankene mine må du/dere som leser ikke være redd får får det kommer ikke til å skje uansett.

tenker utrolig mye på alle i familien som ville blitt lei seg viss jeg gjør det.

 

unnskyld skrivefeil og denslags til den som leser. min første post på diskusjon.no etter 2 år med lesing her.

Lenke til kommentar
Gjest .gutt.19.

- Snart ferdig i tenårene og fortsatt jomfru. Skammer meg ikke over det, men føler det fratar meg en god del livslyst.

 

- Har ikke hatt "kjæreste" siden jeg var tolv år. Ingen jenter har heller vist interesse for meg siden jeg var 14 år. Kan godt skyldes meg selv, siden jeg har avfeid alle som har prøvd seg fordi jeg syntes de var noen hjerneløse og verdiløse jentunger. Stort sett slik jeg ser på alle jenter jeg møter fortsatt. Har ikke noe håp for å noen gang finne noen.

 

- Har ingen nære venner. Mennesker jeg drikker øl med èn gang i uka telles ikke.

 

- Hater meg selv.

 

- Har alltid følt meg utenfor, samtidig som jeg synes folk flest er idioter som jeg ønsker å holde meg lengst mulig unna.

 

- Føler jeg bringer skam over familien min, med tanke på at jeg har null utdanning, null jobb og har etterhvert mistet håpet på å noen gang få en. Bruker stort sett dagene på å sove, sitte på dataen og å kjede meg.

 

- Har vurdert selvmord på daglig basis siden jeg var omtrent 9 år. Trodde aldri jeg kom til å oppleve min 20årsdag. Nå som dagen ikke er så lenge unna, lurer jeg på om jeg ikke like gjerne kunne ha fullført det. Føler at jeg ikke er skapt for denne verden.

 

- Er en skaprasist. Ønsker ingen vondt på grunnlag av sin rase og har null problem med å komme godt overens med folk av andre etnisiteter, men jeg ønsker likevel å ta vare på mitt folk og min egen rase. Føler meg enda mer hata av å besitte disse meningene.

 

Vil også legge til at jeg hater nazisme og fascisme, like mye som jeg hater alle andre politiske ideologier. Passer faen meg ikke inn noe som helst sted.

Lenke til kommentar
Jeg har trang forhud, og det irriterer meg siden jeg tror det er grunnen til at jeg ikke kommer når jeg har sex med noen. Må ronke for å komme liksom.

Fjern forhuden :)

Koster deg ett par hundrelapper og gjør vondt som faen, men alt blir til gjengjeld mer digg og pikken funker! Snakk med fastlegen din.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg har trang forhud, og det irriterer meg siden jeg tror det er grunnen til at jeg ikke kommer når jeg har sex med noen. Må ronke for å komme liksom.

Fjern forhuden :)

Koster deg ett par hundrelapper og gjør vondt som faen, men alt blir til gjengjeld mer digg og pikken funker! Snakk med fastlegen din.

 

Får vel gjøre det om noen dager eller noe da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...