Gå til innhold

Du bestemmer Gullstikka-vinnere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Skjerp språket ditt.

2. Kom med saklige utsagn så skal jeg høre på deg.

3. Så du mener at noen millioner mennesker tar helt sinnsvakt feil fordi du mener spillet suger?

 

1. kan ikke se hvordan språket mitt er noe galt,, litt må man tåle, ellers kan du holde deg hjemme uten internett, osv...

2. vel, jeg mener hvordan Halo 3 er i seg selv er saklig nok "utsagn" for at dette spillet bare er middelmådig, og at de som glorifiserer det kun er de som har Boxen selv.

3. Ting trenger ikke være bra selv om mange KJØPER det. Sånn er det i all form for media (musikk, film, serier, spill, osv). Massen har nødvendigvis ikke alltid rett.. Eller du mener kanskje at The Sims er århundret beste spillserie fordi de har solgt mest eller har flest brukere?

Hvorfor sitter ikke du å spiller Nintendogs når dette spillet er nesten det mest populære spillet på 60 millioner solgte DS'er (16 millioner solge kopier av Nintendogs i 2007)?? Det må jo være drit bra bare fordi det har solgt så ufattelig mye (jeg rakker ikke ned på Nintendogs).. Dårlig argument..

 

Enig i at Halo er oppskrytt. Jeg har testet alle i serien, men ingen av de har vært noe særlig for meg. Men at de er dårlige spill er jeg ikke enig i, etter min mening så ligger de sånn midt på treet. Men det er da min mening.

 

Jeg selv mener også selv at de ikke er noe mer enn middelmådige =p

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar
Hvorfor i faen står ikke halo 3 under konsollspill, og hvorfor står heavenly Sword under norskspråkelig?

 

kanskje fordi Halo 3 bare er et oppskrytt møkkaspill som 360 fanboysa kan få kose seg med i fred? =) Har ikke vært borti et tregere og kjedeligere FPS spill på lenge, og det at man ikke dør på headshots e.l. men har et sånt skjold før man kan dø er jo for noobsa selv.. Jeg kan gi 360 noen titler å skryte over, men Halo 3 er LANGT i fra noe spill som noen gang hadde fortjent å vinne noen av kategoriene..

 

slutt å snakk om Halo 3 (Halo-serien generelt) som noe hellig eller hva faen. for det er bare en realitet som finnes for 360 fanboys. sannheten er at det er et middelmådig spill, og jeg kjenner mange fans av Halo 1 og 2 og som sverger til boxen sin som sier akkurat det samme...

 

he he he

 

 

Ein morsom kar du

 

javel, og poenget ditt er?? Jeg mener hvertfall det jeg mener. Samma for meg om du sitter å spiller Halo 3 i god tro om at det er verdens kjerne innenfor FPS-sjangern, osv. Men jeg er glad for at jeg slipper å spille det. Men allikavel så hadde jeg blitt irritert om det hadde blitt årets spill på noen som helst måte, for 360, PS3, Wii, PSP, DS, etc har mange bra nok spill for å kunne stenge han Master Chief ute av de listene han ikke hører hjemme på, som f.eks listen over Årets Spill..

 

jeg er enig i at Halo 3 ikke er en klar kandidat til årets spill(Mener dog at Halo; CE var det i sin tid), men at du sier det er et møkkaspill osv. og rakker ned på vi som spiller det, blir vel bare ganske teit, hæ?

 

Men den egentlige grunnen til at jeg komenterte, var at du bevisst starter en konsollkrig. For du VET at det kommer reaksjoner på det du sier. Fullstendig unødvendig

 

Og til slutt: hvorfor sier du det er "noob" å kunne tåle la oss si 10 skudd vs 1-2? det må vel vere vanskeligere for en "Noob" å få in 10 gulletreff, enn 1-2? eller?

PS; ikke legg for stor vekt på det

Lenke til kommentar
Hvorfor dukker verken Super Mario Galaxy eller Pokemon opp under årets barnespill?

 

Fordi de ikke er på norsk.

 

Etter min mening ren latskap og gjerrighet fra Nintendos side, ettersom alle andre spillprodusenter nå har blitt flinke til å lokalisere sine barnespill til norsk.

 

Grunnen er penger. At Nintendo velger å ikke bruke av sin sinnsyke pengebinge til å lokalisere spillene sine er hårreisende når man tenker på hvem som i hovedsak er målgruppen deres. Ubisoft vil satse mer på å lokalisere sine DS-titler fremover, og det burde Nintendo lære av.

 

På den annen side selge jo Nintendo alvorlige mengder uten å ta seg bryet.

Lenke til kommentar
jeg er enig i at Halo 3 ikke er en klar kandidat til årets spill(Mener dog at Halo; CE var det i sin tid), men at du sier det er et møkkaspill osv. og rakker ned på vi som spiller det, blir vel bare ganske teit, hæ?

 

Men den egentlige grunnen til at jeg komenterte, var at du bevisst starter en konsollkrig. For du VET at det kommer reaksjoner på det du sier. Fullstendig unødvendig

 

Og til slutt: hvorfor sier du det er "noob" å kunne tåle la oss si 10 skudd vs 1-2? det må vel vere vanskeligere for en "Noob" å få in 10 gulletreff, enn 1-2? eller?

PS; ikke legg for stor vekt på det

 

oki da, du får meg på godsiden her. sorry for unødvendige kommentarer. de kunne jeg spart meg for. men på en annen side er det artig å provosere noen ganger, enten jeg gjør det bevisst eller ubevisst.. Denne gangen var det faktisk ikke for å provosere i seg selv, selv om jeg skjønte det kom til å komme noen kommentarer =)

 

Og til slutt: Nei, 10 skudd er ikke nødvendigvis altfor vanskelig når spillet har autoaim til en viss grad (mer enn COD4 til og med...). Men men. skal ikke være for mye på klagern!

 

=P

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar
jeg er enig i at Halo 3 ikke er en klar kandidat til årets spill(Mener dog at Halo; CE var det i sin tid), men at du sier det er et møkkaspill osv. og rakker ned på vi som spiller det, blir vel bare ganske teit, hæ?

 

Men den egentlige grunnen til at jeg komenterte, var at du bevisst starter en konsollkrig. For du VET at det kommer reaksjoner på det du sier. Fullstendig unødvendig

 

Og til slutt: hvorfor sier du det er "noob" å kunne tåle la oss si 10 skudd vs 1-2? det må vel vere vanskeligere for en "Noob" å få in 10 gulletreff, enn 1-2? eller?

PS; ikke legg for stor vekt på det

 

oki da, du får meg på godsiden her. sorry for unødvendige kommentarer. de kunne jeg spart meg for. men på en annen side er det artig å provosere noen ganger, enten jeg gjør det bevisst eller ubevisst.. Denne gangen var det faktisk ikke for å provosere i seg selv, selv om jeg skjønte det kom til å komme noen kommentarer =)

 

Og til slutt: Nei, 10 skudd er ikke nødvendigvis altfor vanskelig når spillet har autoaim til en viss grad (mer enn COD4 til og med...). Men men. skal ikke være for mye på klagern!

 

=P

 

greit det. Sikkert nok avsporing nå;-D Moderator kan sikkert slette noen innlegg

 

(Men angående det med mange/få skudd. det jeg ville fram til, var at det som oftest er den som er best/trent lengst som vinner. altså har det liten betydning hvor mange skudd man tåler.)

Lenke til kommentar
greit det. Sikkert nok avsporing nå;-D Moderator kan sikkert slette noen innlegg

 

(Men angående det med mange/få skudd. det jeg ville fram til, var at det som oftest er den som er best/trent lengst som vinner. altså har det liten betydning hvor mange skudd man tåler.)

 

skjønte det =) er klagenærkis =p tihi

Lenke til kommentar

Dårlig liste vil jeg tørre å påstå. Manglet et par spill som for eksempel the Withcer, Mass Effect,og et par andre som jeg ikke kommer på i farta. Hvorfor har de med Half-Life 2: the Orange box med på listen over åretes spill? Orange box er jo en sammlepakke med spillene HF2+E1 og E2, Team fortress 2 og Portal. Hvorfor klarer de ikke å nominere et av spillene istedenfor å ta en hel sammelepakke med spill :wallbash:

Lenke til kommentar
Dårlig liste vil jeg tørre å påstå. Manglet et par spill som for eksempel the Withcer, Mass Effect,og et par andre som jeg ikke kommer på i farta. Hvorfor har de med Half-Life 2: the Orange box med på listen over åretes spill? Orange box er jo en sammlepakke med spillene HF2+E1 og E2, Team fortress 2 og Portal. Hvorfor klarer de ikke å nominere et av spillene istedenfor å ta en hel sammelepakke med spill :wallbash:

 

Det lurer jeg også på egentlig.

Måtte blitt kåret til "årets spillpakke" i så tilfelle

Lenke til kommentar

Vel så var det gullstikka igjen, utdelingen alle kan vinne, og da snakker jeg om alle. Som i fjor har jeg avgitt mine stemmer og som i fjor venter jeg i spenning på årets latter.

 

Hadde det ikke vært for gullstikka og gullfisken hadde det vørt mye kjedelig i de første måndene av året.

Lenke til kommentar
Her syntes jeg det var en del rart.

 

1#:

Merkelig at Pro Evolution Soccer 2008 ikke er på listen over beste sports spill, hvert fall når FIFA08 er det.

 

Pro Evolution Soccer 2008 er det dårligste PES-spillet på veldig lenge, det er ikke verre enn det. FIFA08 er faktisk bedre enn serien har vært på lenge.

 

Det er jo berre tull. PES2008 er f.eks. mykje bedre enn PES6. Akkurat som FIFA08 sannsynligvis er det beste FIFA-spillet så er PES2008 det beste PES-spillet. Og dersom man leser diverse forum på denne nettsiden, så virker det som et fleirtal meinar at PES er et bedre spill enn FIFA, og då virkar det litt rart å kun nominere det dårligaste fotballspillet bare fordi det er det beste i serien så langt

Lenke til kommentar
Her syntes jeg det var en del rart.

 

1#:

Merkelig at Pro Evolution Soccer 2008 ikke er på listen over beste sports spill, hvert fall når FIFA08 er det.

 

Pro Evolution Soccer 2008 er det dårligste PES-spillet på veldig lenge, det er ikke verre enn det. FIFA08 er faktisk bedre enn serien har vært på lenge.

 

Det er jo berre tull. PES2008 er f.eks. mykje bedre enn PES6. Akkurat som FIFA08 sannsynligvis er det beste FIFA-spillet så er PES2008 det beste PES-spillet. Og dersom man leser diverse forum på denne nettsiden, så virker det som et fleirtal meinar at PES er et bedre spill enn FIFA, og då virkar det litt rart å kun nominere det dårligaste fotballspillet bare fordi det er det beste i serien så langt

 

 

Der er jeg så helt enig.

Alle jeg kjenner, inkludert meg selv syntes PES2008 er et bedre spill enn FIFA08.

Når jeg leser på forum også, så er det et flertall som er enig om at PES2008 er klart bedre enn FIFA08.

 

Vi er også alle enige om at FIFA08 var et virkelig friskpust i FIFA-serien, og at kanskje PES2008 ikke var så grasalt mye bedre enn PES6, dog er allikevel fremdeles det helt klart beste spillet syntes nå stort sett de fleste (utenom FIFA fanboys)

 

Bare se på den kunstige intelligensen, den er jo overlegen i PES2008 iforhold til FIFA08.

I PES2008 tilpasser faktisk motstanderen seg spillestilen din, så om du alltid løper oppover venstreflanke, så vil motstanderen tilslutt skjønne taktikken din og stoppe deg. I FIFA08 er det bare å finne seg en måte å komme igjennom, så kommer du igjennom med samme formelen gang på gang.

 

Eneste jeg syntes FIFA08 er bedre på, er å spille offline i lengden.

Da er det litt morsomt med lisensierte ligaer osv..

 

Men når det gjelder gameplay, og spille online så er PES fremdeles overlegent i forhold til FIFA08.

 

PES2008 hadde noen PS3 problemer, som så mange andre titler.

Men det burde jo ikke trekke ned.

 

Bare se på spillene til PC, FIFA08 til PC tror jeg er noe av det dårligste FIFA spillet jeg har spilt siden FIFA2004.

Alt var jo mye dårligere enn på konsollspillene, som jeg personlig ikke syntes kan forsvares på noen som helst måte.

Det er overhode ingen grunn til at PC skal få en så dårlig ribbet versjon. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...