Gå til innhold

Halo: Map Pack Nr2. Legendary, ute nå!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Del det da, så kan vi se om det er noe tess! :wee:
Er bare Epitaph banen med ekstremt mye Custom Powerups og Teleporter og shit overalt. Gametypen gjør at det er bare Covenant våpen og at man alltid løper eller hopper høyt/fort avhengig av når du respawner osv.

 

Dumt spm men, hva er custom powerups? :blush:

Lenke til kommentar
den røde gløde kulen vet eg er bedre skold (det er sykt dårligt i matchmaking) og den blå som er camo alså usynlighet.

den gule ser vel bare kul ut?

custom powerups er vel den gule, altså du kan ordne på hva den gir. Men overshield er jo helt sykt i matchmaking da. Hvis du kommer i en kamp så kan du bare ta skjoldet så er du uovervinnelig en liten stund, du kan bli stucka uten at det skjer no( :mad: )

Endret av gormers
Lenke til kommentar
den røde gløde kulen vet eg er bedre skold (det er sykt dårligt i matchmaking) og den blå som er camo alså usynlighet.

den gule ser vel bare kul ut?

custom powerups er vel den gule, altså du kan ordne på hva den gir. Men overshield er jo helt sykt i matchmaking da. Hvis du kommer i en kamp så kan du bare ta skjoldet så er du uovervinnelig en liten stund, du kan tilogmed stucke de uten at det skjer no.

 

men bare når den lader seg opp tror eg har skjedd noen ganger ja, til og med overlevt ein hammer uten ein skramme (følte meg som guden sjøl HI HI HI) som sagt bare når den lader

Lenke til kommentar
men bare når den lader seg opp tror eg har skjedd noen ganger ja, til og med overlevt ein hammer uten ein skramme (følte meg som guden sjøl HI HI HI) som sagt bare når den lader

Nei, ikke bare når den lader. Det varer faktisk lenge. Spilte LAN for en stund sia, og da tok det faktisk 4-5 sekunder før jeg ble skadet etter å ha tatt overshield.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Håper de har MLG i tankene når de lager nye maps, Halo 3 har strengt tatt ikke så mange ordentlig GODE "compeditive" maps som man skulle ønske. Håper Bungie i det hele er klar over hvor populært spillet er i MLG. Bungie GO GO GO!

 

Føler jeg har sagt akkurat dette en del ganger før. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...