Gå til innhold

Halo: Map Pack Nr2. Legendary, ute nå!


Lakus

Anbefalte innlegg

Navn: Halo 3 Legendary Map Pack

Pris: 800 Microsoft Points

Størrelse: 411.34 MB

 

Nå som den første Map Pack'en (Heroic Map Pack), er gratis for alle er det også kommet en ny Map Pack til Marketplace.

Den inneholder litt nytt og litt gammelt. Under er det kort om hvert Map.

 

Avalanche

 

For all you vehicular combat fans, this one is especially for you. A tribute to the Sidewinder map from the original Halo, this massive map adds a twist to its classic predecessor with new interiors, redesigned exteriors with open environments and new vehicles for you to race around the frozen landscape on. Even the Hornet has made it on to this map, and appears to be there by default.

 

And trust me, you’ll need all the vehicles you can get as this map is huge, and will be the scene to some epic big team battles.

 

Blackout

 

If you thought this map sounded slightly similar to another Halo online map, you’re not mistaken, as Blackout has taken its name from the Halo 2 map Lockout. While this map sticks closer to the original, it too has been slightly altered to give a greater sense of what this map represents. Corridors with interconnecting platforms are around for those willing to risk being out in the open, as mid-to-long range combat will still be the order of the day, despite the closeness of the corridor system.

 

Ghost Town

 

Last but certainly not least would have to be Ghost Town, my personal favourite of the pack. Ghost Town comes from the Sierra 117 level of the campaign and is at heart a series of broken covers within the ruins of the former city of Voi. By far the best looking of the three maps, the ruined nature of the town really makes the level frenetically paced and users may just want to have a quick run through by themselves before going online, just to help themselves with navigating the medium sized level. This is the urban warfare map that fans have been waiting for!

 

 

Men noe av det desidert kuleste i denne opdateringen er de nye mulighetene i Forge.

Du kan forandre lys-setting, tårn og sniper-posisjoner, dører man kan låse osv.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg skulle også sett mer til store maps.

 

Its inclusion of a surprising vehicle or two may make it even more interesting than it already sounds

Kan bli spennende.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg de burde gi ut en map pack med alle mappene fra de to første spillene (ikke de nedlastbare, bare originalene). Det kan da umulig være vanskelig for dem? De har jo allerede mappene liggende med alle mulige data de kan trenge. Eneste de ville trengt å gjøre hadde vært å slengt på nye "Halo 3" teksturer, satt en prislapp på 1200MS Points, og så legge det ut på MP.

 

Er jeg den eneste som ville kjøpt dette på en brøkdel av ett makrosekund?

Lenke til kommentar

1200 poeng for alle mapsa fra Halo 1 og 2? Kunne lett gitt flere tusen poeng...

 

Tipper noe lignende skjer i fremtiden egentlig. Mest sansynlig får vi ikke ikke alle, men gullkorna/de mest populære. Mange har vært skuffet over mapsa i H3, inkludert meg, og de har sikkert fått en del requests på akkurat dette, så det er jo ikke usansynlig lehom.

Lenke til kommentar

Jeg liker og store maps når det er mange, men jeg synes fortsatt at det halo 3 trenger mest er små maps. Nå tenker de kanskje at siden vi har foundry så har vi ikke noe å klage på, men jeg synes fortsatt at guardian er den eneste lille mapen vi har på halo 3. Alle de andre er jo fortsatt større midship, lockout og muligens acension (halo 2 har mange andre små maps også). Og så er det for få maps synes jeg som er slik at den består av et par etasjer som er nærme hverandre. Er ikke no gøy med flate baner.

 

Men det er fortsatt fett med nye maps. Har ikke lest prisen ennå, men det kan hende at jeg venter til de blir gratis denne gangen.

Jeg ville også ha betalt for å få alle de gamle mapsa. De ser vel på det som en negativ ting å gjøre dette (vi, bungie har vel litt bedre fantasi?!) og så kanskje tror de at det blir urettferdig mot ferskinger, men vi må jo heller ikke ha banene i matchmaking. :innocent:

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

I den siste updaten på bungie.net:

 

One of the maps, actually one of Luke and I’s favorites, the oft-mentioned “Purple Reign” is being held back after class, so to speak and will not make it into the next DLC pack. Booo! That’s the bad news. The good news is that it’s being replaced by something potentially much more exciting – a map we haven’t really spoken about because it was a ways behind.

 

But things change. That map’s progress accelerated as Purple’s slowed a little. As we looked at the schedule it became apparent that we could probably leapfrog one to the advantage of the other. Now, I can’t tell you much more about this replacement map, beyond the horrible codename I just made up, “Moonlight Sonata” but I can tell you that it will be universally adored. Of that there is no doubt. Usually I am in the business of soft-selling new maps in case folks have adverse reactions to ‘em “it’s too big!” or “it’s not symmetrical” or “where’s XXXinsert fave map hereXXX” but this time, confidence is high. It will be beloved.

 

So during a later one on one deathmatch (it is a relatively small map)...

 

Kan se ut som de som ønsker små maps blir hørt denne gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...