Gå til innhold

Halo: Map Pack Nr2. Legendary, ute nå!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

ja alt på blacout føles større , mer åpen , men alt det virker som skalan er rett , med tanke på hopp og sånt , men den kanten rundt midten kunne de spart seg for , og så må den ha SMG som start , AR er bare feil på alle vis , den er for sterkt i forhold til BR og for svak til vanlig bruk

Endret av Mato
Lenke til kommentar
ja alt på blacout føles større , mer åpen

Noe som ikke er en bra ting etter min mening...

Kan ha noe med at man løper saktere (eller at FOV'en er mindre).

 

Lockout har jo masse sånne subtile snarveier som bare de som har spilt en stund vet om, men blackout har jo fjernet de fleste sånne (men lagt til et par nye). Akkurat det gjør Lockout bedre. Men Blackout var jo artig likevel da.

Lenke til kommentar

Avalanche skuffa litt med det at på omtrent alle videoene Bungie la ut så viste de at man kunne bruke det helikopteret til menneskene som jeg ikke husker hva heter, men når du går online så neida der er de ingen chopper og finne :thumbdown: Ellers er jeg storførnøyd med de nye mapsa,liker avalanche best selvom den ikke helt levde opp til forventningene, Ghost Town og Blackout er kule maps, men det er for mange som har spillt Lockout altfor mye på Halo 2 så jeg blir alltid pwned! hver gang jeg spiller der :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...