Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på å lage budsjett for tur til asia i august nå. Trenger billig flyreise fra paris til hk. Tenkte å sates på tur retur, men jeg skal vere vekke en stund (intil 9 måneder). Så det fungerer vel gjerne ikke med tur retur?

 

Uansett jeg skal også ha 3 flyreiser internt i asia. Tur retur HK japan. Og antagelig enveistur fra vietnam til hk.

 

Noen som har noen oversikt over alternativene mine her?

Endret av Akidon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lufthansa har samme pris og tilsvarende tilbud som robertaas viser til for Abu Dhabi for Dubai.

 

Er veldig fristet til å ta turen, da begge destiansjonene høres spennende ut, men må først finne ut om jeg får med med meg noen, og ikke minst må jeg velge mellom de to.

Lenke til kommentar
Trenger billige flybilleter til MAnchester Storbritania i påske helgen. Finner bare SAS til 3000,- synst det blir litt mye. Selv om SAS er vel og stole på. Noen tips hvor jeg kan søke??
Pris avhenger av når i påskehelgen du reiser. SAS via Køben hos seat24.no er nede i 2290,-, det samme koster KLM via Amsterdam. Det billigste er vanligvis å ta Ryanair til Liverpool og så ta tog eller buss til Manchester.

 

Her får du tips om hvor du kan søke:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674492

 

Du er uansett litt sent ute for å reise billig i påsken og dette er feil tråd for lokale reiser i Europa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...