Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

Har ikke fått inntrykk av at Apollo er det billigste. Har sjekket litt rundt og funnet flybilletter for litt i overkant av 5000 tur-retur. Hos Apollo så ligger det på rundt 7000 inkl. første natt på et eller annet herberge...

Mulig at Apollo er billigere når de legger ut restplasser, men jeg må jo søke om fri fra jobben en stund i forkant og da blir det jo litt vanskelig.. Blir gal av å søke på nettet. Det er så mange muligheter! Særlig når det kommer til hotell.

Lenke til kommentar

Er det med Kingfisher via Bombay og Heathrow du har fått den prisen eller er det Condor via Frankfurt? Sjekk tidene for å se om du må ta noen overnattinger under reisen!

 

http://www.tripadvisor.com/Hotels-g297604-Goa-Hotels.html

Gir mange inntrykk fra hotellene, men husk å leste mange inntrykk og ta de som skiller seg ut med en klype salt.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

heii

 

 

jeg har naa hvet i India i 1 og halv mande og skal vae her til.

 

ja kontrastene er store.

 

jeg gikk rundt i Slummen i Mumbai paa egen hand og med tur og at det ikke er for alle er bare tull. det er mye bedre der enn hva man aa intrykk av media og tv.

 

hvem strand skal du til i Goa? Paloleam beach eks er akuratt som Mallorca og Spania.

 

anbefaler deg til og IKKE booke hotell paa forhand. du finner hotell utrolig lett paa egenhand. (du maa ha booka hotell for 1. natta i India til regestreinga paa flyplassen)

 

taa lokal buss og tog isten for turist busser. Turist busser er alt for dyre i forhold til hva mann faar for pengene. Lokal buss er 1/10 av prisen. og er like trygge

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-qfohT7
Er det noen billige til HK , f.eks i slutten av nov ?

Tok et raskt søk, Air China flyr for ca 4100,- tur-retur fra london, så finn noen billige biletter fra sas så er det i boks. Men jeg vil tro det kommer mange tilbudsbiletter på den strekningen iløpet av året.

Lenke til kommentar

KLM har nyttårssalg:

 

Vår Happy New Sale 2010 er i full gang. Ikke gå glipp av muligheten til å fly avgårde til eventyrlige opplevelser. Så benytt sjansen nå - ta en titt på våre lave kampanjepriser og velg din favorittdestinasjon.

Bestill i dag på KLM.no. Siste frist for bestilling er 01.02.10 Reis til Europa fra 20.01.10 til 15.06.10 og utenfor Europa fra 06.01.10 til 15.06.10.

 

Utvalgte destinasjoner er:

 

Johannesburg 6575,-

 

Manila 8585,-

 

Shanghai 5455,-

 

Hong Kong 5620,- (ganske dyrt til å være på tilbud da).

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Tror du har havnet i feil tråd andersio ...

 

 

... men vil vel tro at turoperatørene kan ta det hvite i øyet som betaling for badeferier i vinterferien med tanke på den dårlige sommeren, og tempraturene i Norge for tiden. Men er vel Kanariøyene og Egypt som er gjengangere for "billigturer" på denne årstiden... (Kunne også anbefalt å sett etter restplasser til f.eks. Thailand som man kan få ned i 7-8000 med hotell, men i vinterferein er nok det en glemmesak)

 

 

Lenke til kommentar

Nå kommer sommerturene...

 

http://www.britishairways.com/travel/world...rs/public/en_no

 

-Antigua 5528,-

-Barbados 5565,-

-Mexico city 4910,-

-Tobago 5861,-

-Rio de Janeiro 6063,-

-Kingston 5673,-

-Buenos Aires 6094,-

 

-Johannesburg 5709,-

-Nairobi 5688,-

 

 

Salgsperiode ut 25. jan

Reiseperiode 11 Jan - 2 juli + 16. aug - 30. sep

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Si ifra om det kommer opp noe supertilbud til Fillippinene. Jeg har familie der nede og det hadde vært kult å besøke dem i sommeren, men det er jo svindyrt å reise dit. Og med studentbudsjett har jeg ikke alt for mye å penger å avse.
Har ikke fulgt så nøye med på Manila, men tror 6345,- burde være et greit tilbud.

 

Er begreneet med datoer igjen til den prisen, men noe i April-juni. +1000 kr i juli og +2000 i august. Ellers så må du antagelig vente godt stykke utpå høsten. Ser ut til at gotogate.no er best på å sette sammen assymetriske turer (Lufthansa/Cathey Pacific/BA) dit for å få lavere pris.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...