Gå til innhold

Hvor kjøpe CRT skjerm


simen_gunnar

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg ønsker å kjøpe en 19'' CRT skjerm!

 

Krav: 100 hz @ 800x600 ( det klarer jo de fleste )

Flatt bilderør.

Ikke riper/skader

 

 

Brukt/ny er det samme:p

 

Har utrolig store problemer med å finne noe!

 

Å bestille fra Sverige/Danmark er en mulighet..

 

Noen som har tips?

 

 

takker for evt. svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi CRT skjermer klarer å vise 100 bilder per sekund (100hz) og at det er 0 responstid :)

Det at det er 0 ms responstid er ikke sant. Har lest (uten å kunne gi deg kilder) at det er ~2ms responstid på CRT-skjermer.

 

Finn.no er mitt tips til deg ihvertfall. Mange som gir bort/selger billig.

Lenke til kommentar
Finn.no, søk på 19 crt så finner du f.eks denne.

 

En liten tanke når det gjelder spilling, er den pittelitt bedre responstiden mer verdifull enn størrelsen?

 

Vil da tro at det er lettere å ta et headshot på en 30" kontra en 19".. Hodet blir jo tross alt større. :fun:

 

Selv sitter jeg med en gammel 32" LCD med sikkert 10ms+, trådløst tastatur og trådløs lasermus, men det hindrer meg ikke å komme på førsteplass gang etter gang i COD og DOD...

Lenke til kommentar
Finn.no, søk på 19 crt så finner du f.eks denne.

 

En liten tanke når det gjelder spilling, er den pittelitt bedre responstiden mer verdifull enn størrelsen?

 

Vil da tro at det er lettere å ta et headshot på en 30" kontra en 19".. Hodet blir jo tross alt større. :fun:

 

Selv sitter jeg med en gammel 32" LCD med sikkert 10ms+, trådløst tastatur og trådløs lasermus, men det hindrer meg ikke å komme på førsteplass gang etter gang i COD og DOD...

 

 

Det er fordi du er vant til å bruke det:p

 

jeg har alltid hatt 19 crt jeg, men den er ødelagt :o

Lenke til kommentar

Jeg kjørte i alle fall MANGE CRT skjermer på fyllinga når jeg jobbet i IT seksjonen i en kommune for en del år siden. Og så vidt meg bekjent skrives det meste av slikt utstyr ned til 0 i løpet av 3 år. Da er det som regel ikke så nøye med dokumentasjon. Det er i alle fall min

erfaring.

 

Se mulighetene, ikke mulige problemer ;-)

Lenke til kommentar
Vi har en 19" Nec med flatt bilderør ståendes her i stavanger. Tror egetlig ikke mannen hadde tenkt å kvitte seg med den, men spørs jo hva du vil betale det:o)

 

Nec 19" Black Beauty, eller? :love:

post-10740-1200159575.jpg

 

Stavanger blir dessverre alt for langt unna for min del, satser nok på å hente en slik innen kjøreavstand. :)

Lenke til kommentar

Lurer faktisk på om jeg ikke har en lg flatron 19'' pen brukt stående her i Fredrikstad, som jeg lurer på hva jeg skal gjøre med. Den skal ut av huset i løpet av noen mnd uansett så den selges helt klart mot et lite vederlag, eneste er at den må hentes.. Den er faktisk ny reparert også, vel reparert vår 2006 og ble ryddet vekk noen mnd senere..

 

Sleng meg en pm hvis det er intressant..

 

Taleg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...