Gå til innhold

Lommemannen endelig tatt! Ingen offentliggjøring av navn eller bilde i tråden tillatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korleis er dei 100% sikker på at det verkeleg her han? (Har ikkje tid til å lese artikkelen).

 

Man kan ikke vite det før etter at mannen er dømt i norsk rett.

 

 

Igjen, om noen poster noe som helst for å identifisere vedkommende så vil man bli utestengt fra forumet. Dette forumet er ikke til for lynsjemobben og her følger vi god presseskikk.

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar
Men hvis man spør om man kan få info om slikt over PM, er det fortsatt ulovlig?

 

Ja. Om noen bruker vårt pm-system til å distribuere slik informasjon og vi blir klar over dette så vil man bli utestengt.

 

Dette er ikke stedet å prøve å gjøre sitt for å identifisere vedkommende. Jeg ber om at folk forstår at vi her følger god presseskikk og ivaretar rettsvernet til en privatperson.

Lenke til kommentar
Igjen, om noen poster noe som helst for å identifisere vedkommende så vil man bli utestengt fra forumet. Dette forumet er ikke til for lynsjemobben og her følger vi god presseskikk. [/b]

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Derfor Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Dette er ikke stedet å prøve å gjøre sitt for å identifisere vedkommende. Jeg ber om at folk forstår at vi her følger god presseskikk og ivaretar rettsvernet til en privatperson.

Når politiet sier de er sikre på at de har tatt rett person kan personvernet ta seg en bolle. Jeg er imidlertid enige med admins som fjerner identifiserende innlegg, da det er viktig for den videre etterforskningen til politiet at mannen ikke blir identifisert med bilde.

Politiet trenger dette til identifikasjonsarbeidet både med vitner og fornærmede. Så vær så snill, ingen bilder / navn.

Edit: fjernet noen quotes

Endret av Millmax
Lenke til kommentar
Tipper han får et fint opphold i fengsel either way :)

 

Nja, først må vedkommende bli dømt først. Husk presumpsjonen for at man er uskyldig helt til man er dømt. Så da er dte bare å se hvordan saken eksalerer seg i fremtiden.

 

Men synes det er rba at man har fått noen flere konkrete knagger å jobbe ut ifra.

Lenke til kommentar

Personen som har blitt diskutert i denne tråden har med sikkerhet blitt knyttet opp mot minst fem saker, blant annet en sak som går under samleie. Hvorvidt han har lurt de 300 andre bryr meg pent lite, grisegutter som nevnte person får seg som regel et herlig opphold i fengsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...