Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som alle andre Asiatiske MMO kloner :)

 

Rart den komentaren ikke har kommet enda.

Standar, ser at spillet har en produsent som ikke er fra EU / USA og dømmer det utifra det.

Har altid vært åpen for nye spill og AION er noen av det vakkreste og utrolig bra gjennomført spill jeg har sett. Slutta med WoW for 7-8 månder siden når jeg fikk øye på AION. Er som en unge, venter kun på at det skal komme ut. Samme produsenten som skal gi ut "Blade and Soul" om noen år også. Ta gjerne en titt på IGN å se trailer fra spillet. Grafikken og spille-stilene er helt utrolig. Vil si at AION er mer for folk som liker å utfordre seg selv. Det er mye mer fokusert på PvP men er ofc. PvE inne i bildet.

 

Ble enda gladere da jeg inviterte en kompis av meg på AION group på facebook, hvor han var en av to som vant en poster fra AION. Denne henger nå over dataen min (:

 

Det som er dumt er at en god del av den norske befolkningen ikke orker se vekk ifra spill de har startet med. Komentaren Lange kom med er en av grunnene. Blizzard presser inn nye spill i et desperat forsøk på å ikke miste spillere. WoLK, D3, Starcraft 2 etc. Er selv en stor fan av disse spillene og kommer til å starte med D3 som et ekstra spill utenom AION, men ja, ikke dumt å ta en titt på dette spillet. Tror mange kan bli overrasket over hvor bra dette kommer til å bli.

 

Klart det er ok med negativ kretikk, men ikke uten at du har satt deg inni det. Vertfall hva jeg mener. Se positivt på det og ikke vær redd for å forlate et spill pga. du har to epics du har ventet på i 3 månder og nekter å la dem ligge på en char. som ikke lenger vil bli brukt. Hvem bryr seg?

 

 

Ramusama kan tenke meg du har en bruker på AionSource.com, har du samme brukernavn der?

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar

Skal jeg si hvorfor folk spiller Diablo, Starcraft of Warcraft seriene? Fordi de er bra. Så enkelt.

 

Jeg har ikke sett en ENESTE MMO komme ut fra Asia som ikke har vært "farm olympics". Det er det vanlige "click to attack" systemet, samme "job" system, jente gutter, faction vs faction, mega sverd osv. Dere sier det har bra grafikk? Jeg bryr meg ikke om grafikk i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Nokk et eksempel på at du ikke har satt deg inn i hvilket spill AION er.

Du kan se på alt som grinding. PvP - honor, PvE - raiding, over and over, Mobs - droprate.

Dette finner du i alle MMO, så med andre ord kan du grinde deg til du detter om i WoW like mye som alle andre MMO.

 

I AION er hovedfoksu på PvP. Hvor du da vil kunne få gear etc. ifra PvP. Hvis du vil kalle dette syk grinding, ja da har du ikke forstått det. Så klart man må jobbe for items, du kan velge å se på det som en artig ting å gjøre og bli glad når du oppnår noe du vil ha.

Max lvl er 50 i AION. Det vil ta omtrent samme tid å lvl til dit som 1-60 WoW. Etter dette gjør du hva du vil. WoW er mye mer basert på PvE som gjorde at jeg sluttet. PvP systemet er helt ok, men alt for dårlig til min smak. Dette var grunnen til jeg sluttet med WoW.

 

Blizzard er utrolig gode å lage spill, og vil altid være, men det vil ikke si at de er de eneste som er bra elller "the one and only".

 

Lange, hvis du liker PvP så syns jeg du skulle prøvd AION et par uker. Deretter kan du gi en tilbakemelding på hvor dårlig systemet er etc.

 

De har tatt det beste ut av de fleste MMO og gjort det til en helhet. Deres egne ideer som Stigma-systemet osv. tar bare helt kaka.

 

Jeg forstår deg fult ut. Var selv utrolig skeptisk til asiatiske MMO før. FF XI osv. Jeg lot meg ta tiden til å sette meg litt inni dette spillet, og har bare fått positive tanker.

 

Vi lever faktisk i 2008 og ikke 2004 da dette var nytt for mange. Produsenter lærer og forbedrer seg, og vil alti prøve å vinne spillerene over til sitt spill. Eneste måten er å lage et bedre spill, og det får de til (I hope). Har aldri likt Lineage(II) noe særlig selv om mange kamerater av meg spilte L2 istedet for WoW. Smak og behag vil jeg si, men ja, er lei av tegneserie farger og hopp å sprett karnevall i WoW, hehe.

 

-Kimba

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at jeg liker MMO'er i det hele tatt. Jeg venter fortsatt på en bra MMO hvor man har det morsomt og hoved fokuset ikke er farming eller bare slossing.

 

Har spilt WoW i 1 år. Det var gøy så lenge det varte. Men nå har jeg lyst å prøve noe nytt. Men absolutt alle MMO'er der ute fokuserer på det samme som WoW gjorde. Det er som hundrevis av kloner.

Lenke til kommentar
Skal jeg si hvorfor folk spiller Diablo, Starcraft of Warcraft seriene? Fordi de er bra. Så enkelt.

 

Jeg har ikke sett en ENESTE MMO komme ut fra Asia som ikke har vært "farm olympics". Det er det vanlige "click to attack" systemet, samme "job" system, jente gutter, faction vs faction, mega sverd osv. Dere sier det har bra grafikk? Jeg bryr meg ikke om grafikk i det hele tatt.

 

 

Helt enig i at Diablo, og starcraft er bra. Warcraft har vært litt opp og ned imo.

 

Så til neste del da >< Nå komemr det veldig ann på hva du definerer med "farm olympics" og det er veldig opp og ned på spill fra spill men det er flere som har mindre farm en wow der ut som er gitt ut av Asiatiske spill studioer. Men det kommer jo helt ann på hva du definerer som farm, som i wow kan du si at du farme(grinder) quester for å lvle (gjør quester som er 90% like som alle andre), eller pvp graiding i wow der du grinder honor hele dagen. Og det du kaller "click to attack" systemet har da vell "alle" mmo som er gitt ut fra eu eller us og?? Og ikke kom med "Å nei Aoc var helt annerledes" for DET VAR IKKE DET!!! Melee hadde det med du kunne slå fra forskjeldige kanter og det var jo så som så, men når du gjorde kombor var det jo bare "click to attack" bare at du mått clicke i en spesiel rekefølge. Og hvis du var mage eller prist så var det jo bare som alle andre igjen, uten om BS da som var den feteste classen imo.

 

Og det du kaller samme "job" system" er vel også helt likt i alle EU/US mmos? Kanskje navnet på classen skifter litt men elders er den helt lik. Jeg likte btw systemet FFXI hadde der du hadden en sub jobb som ga deg litt rom med å eksperimentere litt eller som systeme L2 hadde og både FFXI og L2 er asiatiske så

 

Skjønter ikke hva du mener når du sier "jente gutter" Oo Seff er det jenter å guttter der hva skulle det heller vært?? Shemales??

 

Og du nevner faction vs faction da sier jeg igjen, har ikke EU/US mmos dette de da?? Så vit jeg vet har wow noe som heter Hord og Alliance og som vit jeg vet er det noe som kalles factions. Og BTW HORD FTW!!

 

Og du nevner mega sverd igjen nevner jeg da wow som er det største mmo gitt ut fra et spill studio uten for asia, hvis du ikke kaller våpnene der store/urealistiske så vet ikke jeg. Og imo er det kjedelig når duden du spiller flyr rundt med en lite tanpirker eller smørkniv. Sefølgelig er det jo grenser men har enda ikke sett et asiatisk mmo som har gått langt forbi wow eller EU/US mmos sjenerelt.

 

Og til slutt "Dere sier det har bra grafikk? Jeg bryr meg ikke om grafikk i det hele tatt."

Vi mener det har bra grafikk og det må vell vi da få lov til, jeg synes det er sexy grafikk. Grafikken i aoc er kanskje bedere på den måten at der er presa flere polygons på skjermen en vanlig men jeg likte det ikke. Så du får fortsette å ikke bry deg om grafikk så får jeg fortsette å ikke bry meg om at du ikke bryr deg om grafikk.

 

Sier ikke at det er feil å gå noen nye veier når man lager spill men det er da dumt å gå helt bort fra noe man vet fungerer og du vet at kjøperen vil ha. Og alt EU/US mmos har har asiatiske mmos hatt i mange år alt, sant nokk aoc hadde noe nytt og det funka ok.

 

Og sorry for stavinga mi i kveld, sikkert mye feil. HAr akkurat kommet hjem fra jobb og klokka er 00.30 så er både sliten å trøtt><

Lenke til kommentar

Det eneste forsvaret du har er "Det har alle andre MMO'er også". Det er nettopp det som er problemet. Det er en klone. Og den beste klonen på markede nå er WoW.

 

Og hva mener jeg med "jente gutter"? Jentete gutter da? Gutter ligner på jenter.

 

Sier ikke at det er feil å gå noen nye veier når man lager spill men det er da dumt å gå helt bort fra noe man vet fungerer og du vet at kjøperen vil ha. Og alt EU/US mmos har har asiatiske mmos hatt i mange år alt, sant nokk aoc hadde noe nytt og det funka ok.

 

Det minner meg om hvordan EA "melker" alle spillene sine. Need for Speed, Madden NFL, Medal of Honor... Så lenge folk er villig til å betale for driten kommer de til å fortsette sånn.

Lenke til kommentar

Virker som dette spillet har noen kule konsepter, blandt annet hele den greia med at man får vinger og lærer seg å fly.

 

Dessverre forblir jeg knakende skeptisk til dette spillet frem til jeg får eventuelt testet det selv, siden jeg ikke har hatt noen god spillopplevelse med et eneste MMO fra kontinentet Asia.

 

Hjelper ikke for meg om jeg leser at spillet spiser enhjørninger og fiser regnbuer før jeg får testet det selv.

Lenke til kommentar
Det eneste forsvaret du har er "Det har alle andre MMO'er også". Det er nettopp det som er problemet. Det er en klone. Og den beste klonen på markede nå er WoW.

 

Og hva mener jeg med "jente gutter"? Jentete gutter da? Gutter ligner på jenter.

 

Sier ikke at det er feil å gå noen nye veier når man lager spill men det er da dumt å gå helt bort fra noe man vet fungerer og du vet at kjøperen vil ha. Og alt EU/US mmos har har asiatiske mmos hatt i mange år alt, sant nokk aoc hadde noe nytt og det funka ok.

 

Det minner meg om hvordan EA "melker" alle spillene sine. Need for Speed, Madden NFL, Medal of Honor... Så lenge folk er villig til å betale for driten kommer de til å fortsette sånn.

 

Er enig i det meste du sier .Er mye kloner der ute og det kommer det nokk alltid til å være men det er i mine øyne også litt posetivt men det kommer jeg tilbake til senere^^

 

Men en ting, du sier "Det eneste forsvaret du har er" jeg skjøner ikke helt hvorfor jeg skulle forsvare noe, eneste jeg prøvde å få frem er det at du sier alle asiatiske mmos er dårlige på grun av ditt og datt men når sant skal sies er alle EU/US mmos helt like som de asiatiske de og. Jeg hadde ikke brydd meg om din post om du hadde sakt at alle mmos var dårlige for ditt og datt, da hadde jeg sikkert sagt meg enig i mye av det du sa. Det du sier kan nesten kalles litt rasistisk, du går ut mot mmos fra en verdens del bare pga at det er mmos fra en annen verdens del en den du er fra eller har mest kjenskap til. Det jeg bare prøver å si er at ikke bare asiatiske mmos er sånn som du påpeker men "alle" er det uanset hvor de er produsert.

 

Nå tilbake til det jeg mener med mmo "kloner".

Jeg mener er at hvis det er noe jeg er virkelig elsker eller liker kommer jeg mest sansynlig til å like klonen og. Så da ser jeg ikke noe feil i å lage et nytt spill som er ganske likt som det jeg likte. Sefølgelig er det måte på kopiering og et eksempel på noen som har gått for langt er Requiem: Bloodymare som har bare tatt L2 og kopiert helle fuckings spillet skifta navn på classer skills etc. og adda noen nye texturer. Alle maps er 100% like som de i L2. Det finnes også andre kloner som jeg synes går for langt. Men jeg synes det ikke er feil med å ta noe fra noe jeg elsker/liker. "Alle" biler er jo på en måte kloner fra den første billen som ble bygget og enda elsker jeg bilen min og hadde ikke greid meg uten. Og jeg er sikker på at du er/kommer til å bli glad i bilen din selv om den teoretisk sett er en klone.

Og selv om jeg liker at de fleste spill kopierer fra andre spille vil ikke det si at jeg er mot nyskapning og fri tenkning, er bare det at jeg ser ikke det negative i å kopiere til en viss grad av det jeg har elsket/likt i alle disse årene.

 

Og sefølgelig melker ea spillene sinne som er en sukse, helt sikker på at du hadde gjort det samme hvis du kunne ha valg mellom å tjene milioner av kroner eller ikke. Så lenge spillerne får det de vil ha er bege parte glade. Jeg er ikke noen fan av noen av ea sinne spill så kan ikke si om de du nevner "kloner" for mye eller ikke men det jeg vet er at spillerne ville ikke ha betalt for spillet hvis de viste at de ikke kom til å like det pga at ea har "melket" serien for mye.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Update på tråden.

 

14657.jpg

 

Endelig er Cinematic trailer uten.

Se filmen hos Youtube

Direkte link til download.

 

 

Game footage (OBT)

Se filmen hos Youtube

Direkte link til download

 

Aion - New Wings

Se filmen hos Youtube

 

----------------------

 

OBT Class Videos:

Templar

Gladiator

Assassin

Ranger

Spiritmaster

Sorceror

Cleric

Chanter

 

------------------------

 

Minimum - Recommended System Requirements

 

pop_03_01.jpg

 

Antialiasing

01.gif

 

Bloom

02.gif

 

Background Texture

03.gif

 

Water

04.gif

 

Shadow

05.gif

 

Environment Draw Distance

06.gif

 

Object Draw Distance

07.gif

 

Texture Resolution

08.gif

 

Shader

09.gif

 

User Frame Options

10.gif

Lenke til kommentar
Unnskyld, men når kommer egentlig dette spillet? Og har det en "cash-shop"?

 

Den koreanske betaen er 24.november, men for oss EU/AU/AM er det ennå ukjent.

"cash-shop" har ikke blitt nevnt.

 

Open Beta Q&A

 

On the afternoon of October 23rd, in the R&D center of Seoul's Samsung District, NCsoft held a press conference for the launching of Aion. Aion will mark NCsoft's first self-developed title launch in five years, since the launch of Lineage 2; the game's open beta service will begin on November 11th.

 

The press conference took the form of a Q&A session between press members and three Aion production team leads -- Producer Yong-Chan Ji, Technical Director Maro Shim, and Art Director Hyung-Joon Kim.

 

The following is a summary of the Q&A that took place.

 

pic1.png

 

From left to right, Hyung-Joon Kim, Yong-Chan Ji, Maro Shim

 

Q: Is the open beta date later than scheduled?

A: I think that depends on where you set the bar. It's definitely later than we had planned last year or before that, but the plan was always to have a November Open Beta release throughout the year so I don't think we're late in that sense. Generally we stuck to the plan this year.

 

Q: What would you say is Aion's key attraction for players?

A: There are many of course, but I think Aion's RvR system is unique in that it can be enjoyed by both PvP and PvE players.

 

Q: A giant boss monster makes its appearance at the end of the promotional trailer. Can we expect any gameplay similar to Shadow of the Colossus?

A: That part of the content may end up being a spoiler for our players so I won't reveal too much just yet. I can say however that the boss is still in production, and it will feature gameplay elements quite different from Shadow of the Colossus. We're looking forward to its release.

 

pic2.png

The giant boss monster featured in the trailer.

 

Q: The abyss sieges in CBT3 were extremely laggy. Has this been improved?

A: We're still in the process of tuning that area. By the time open beta starts we're confident that players will be satisfied with the results.

 

Q: How many players are you expecting to hold per server?

A: We're estimating our servers to hold about 5000 players per server. We'll have at least 10 ready to go for open beta.

 

Q: Roughly how many hours of content can we expect in the open beta client?

A: That would be tough to estimate because it would differ very much from player to player. What is for certain is that we definitely benchmarked our content against the amount of content that western MMO games generally have at launch, rather than our past games such as Lineage or Lineage2.

 

Q: Could you talk a little bit about the art direction of Aion?

A: We always held the highest standard while creating Aion, so the word that came up a lot was 'luxurious'. To achieve that feel we used a lot of deeper shades and tried to add dynamism to our weapons and armour. Weapons and armour that grow and shrink depending on the situation are examples of that.

 

pic3.png

Apparently chain-swords aren't entirely new; they existed in the CBT3 client of the game.

 

Q: NCsoft is now considered one of the experts on the Crytek engine. What could you tell us about your experience working with it, the strengths and weaknesses?

A: The CryEngine allows for amazingly high quality terrain textures. The lighting rendering technology is also quite astounding, so a lot of those base elements were taken care of. But it's still an older engine compared to some others, and since it's not an engine made for MMORPGs we did have some difficulties in creating large open areas.

 

Q: One of WoW's strengths is the users' abilities to create add-ons. Will this be supported in Aion?

A: Until this point all our effort was put into creating a strong base interface. We're still looking at implementing a similar add-on system but we haven't come to a decision yet. We'll be making that decision as the game develops further.

 

Q: Is there a specific player base Aion is targeting?

A: We aimed to create an MMO enjoyable by MMO veterans and new players alike. We hope too see all kinds of players enjoy our game.

 

pic4.png

An image from a dungeon available in open beta.

 

Q: Open beta will no doubt attract the bot users as well. Is there a plan of action for this?

A: We separate bots into two categories. Bots that use mouse clicks and sit on top of the client can really only be dealt with at the service level and is hard to prevent at a technical level. We are doing our best to make sure we protect players from the other kind of bots by using sophisticated algorithms and other such solutions. A lot of the lessons and implementations we gained while servicing Lineage and Lineage2 will also be applied to Aion.

 

Q: Aion is attracting a lot of interest over-seas as well as here. Are there any systems or design decisions that target that audience?

A: I don't think creating systems that target any specific cultural audience would guarantee our success there. Instead we've been focusing on the diversity of our content as well as their level of completion. As a side, I'm a big fan of a lot of foreign games and I'm subscribed to a few of the major titles. We're fairly sensitive global trends in the genre and we always keep them in mind in our development process.

 

Q: How often will we see updates once open beta begins?

A: We don't have specific dates on large updates just yet, but we will go right to work on one immediately after open beta. Once the game is settled at a satisfactory level of content and stability we will look at releasing major expansions every 6 months to 1 year, similar to popular foreign MMO games.

 

Q: What would you say was your most influential game while developing Aion?

A: It's hard because there were so many, but if I had to name one it would be Everquest.

 

Q: What's the story behind the new wings seen in the trailer?

A: The wings themselves have greater capabilities. They will be used at high levels or in the abyss.

 

Q: Will there be mounts?

A: None in the plans at the moment. However there will be a number of transportation devices.

 

Q: Will we see the 12 Empyrean Lords in-game?

A: The Empyreans will be revealed in increments within the game. We will start with one and go from there.

 

Q: There isn't a noticeable difference between the two races. Even their appearances are similar.

A: I understand this is an issue for a lot of players that are looking for ultimate diversity, but even by looking at WoW's move with the Blood Elves it's obvious to us what happens when one race is seen as the 'monster' creature while the other is seen as 'human'. The feel might be similar for the two races but the options are there to allow for some dramatic differences as well. At this point I believe it's for the players to decide for themselves how unique they want to appear.

 

Q: Are there any new game content implemented in Open Beta?

A: We've added higher mastery content for trade skills, for players that enjoy crafting.

 

Q: Any instanced dungeons?

A: The dungeon that appears in the trailer is a kind of instanced dungeon. It's not elaborate but the content has been designed for single parties.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For dere som har en koreansk venn/familie. Er det mulig å prøve Aion OB.

Nedlastingssiden

 

Bra du posta den MrDarkey.

 

:)

 

Aion0000.jpg

En fra guildet som kom seg gjennom betaen. Og fikk prøvd litt.

 

Hans hardwarw:

 

1. CPU - Duo Intel E6550 2,33 Ghz

2. VGA - nVidia GeForce 8600 GT 512 mb ASUS

3. RAM - 2 Gb

4. OS - Windows Vista

 

Hvor så da han hadde rundt 25fps. Og spilte alt på high.

 

Flere fra betaen:

 

my.php?image=aion0001es8.jpg

 

my.php?image=aion0002au9.jpg

 

my.php?image=aion0000ds3.jpg

Endret av Stifi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Og det er ikke noe ny info om en open beta eller releasedato for oss i EU enda?

 

Ennå ukjent. Ute i Korea tho.

 

Aion Subcription Fee Announced

 

1-month card: 19,800 won (approximately 13.7 USD*), 300 hours for 30 days

 

3-month card: 47,520 won (approximately 32.9 USD), 900 hours for 90 days

 

3-hour card: 3000 won, (approximately 2 USD)

 

30-hour card: 12,000 won ((approximately 8.3 USD)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...