Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evig lang grind.

 

Jeg er 50 i Kina, 30+ i Korea og ble 25 i beta og har enda ikke grinda noe i det hele tatt.

Seff det er quest graind som i alle andre mmos men ikke graind av den typen der du står i et område å dreper den samme moben gang på gang.

Test spillet før du sier noe du ikke har peiling på.

 

masse usynelige vegger

 

Bare i start områdene og bare når det gjelder flying. i abyss (endgame pvpve området) er det "ingen" usynlige veger og du kan fly så å si hvor du vil.

 

tar kanskje litt for lang tid å regene flight "power"

 

Fly tiden din kan bli buffa opp til 3min i endagame og den vil da regene like fort som før, men da siden før regena han til max 20sec eller noe som i videoen når du har buffa fly tiden din til 3min vil du regene 3min like fort som 20sec før.

Så dette er heller ikke noe problem mot endgame. Om du da ikke vil fly hele tiden uten stans men da anbefaler jeg deg skaffe deg et flight simulator spill isteden.

 

 

 

Og hvor i alle dager kommer quoten din fra?? har den i det hele tatt noe med denne tråden å gjøre.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke spille dette spillet. men siden jeg ikke har så mye å spille for tiden så vurderer jeg no å prøve det. men har noen spm jeg håper at noen her som kanskje spiller Betan kan svare på.

 

 

 

*Kan dere forklare litt fordelene/ulempene med P2P?

 

*Finnest det NOEN form for talents eller noe lignende som gjør din character unik eller er alle lik så lenge de velger samme klasse (ser vekk fra gear).

 

*Sett noen filmer av spillet, men har ikke funnet så alt for mange "gode" ingame filmer, men det jeg sitter igjen med er at jeg er skeptisk til spillet og det ser ut som det går litt "treigt". figuren går sakte, mange mobs tar alt for lang tid å drepe, veldig skeptiskt til flyging og at det i lengden kan bli fort kjedelig vist det ikke er noen form for valgmuligheter i form av talents eller noe annet som kan gjøre nettop din klasse "semi unik"

Lenke til kommentar
*Kan dere forklare litt fordelene/ulempene med P2P?

 

Når jeg tenker f2p så tenker jeg ikke GW så det jeg skriver her er ikke negativt om GW når GW er like bra som p2p games. Tenker på alle andre f2p (asian mmo) games.

 

Nå er jo dette ikke noe garanti men som regel får du det du betaler for. p2p games har som regel mere stabile servere med mere stabile linjer, de har som regel mere patcher og er mye flinkere på bug fixing, du får som regel fortere ny content som feks raide instancer og nytt equipment. Spillet er som regel "bedere" siden de har brukt mer penger på å produsere det siden de "vet" at de kommer til å få tjent mer penger når spillet er ute og har vært uten en stund.

 

*Finnest det NOEN form for talents eller noe lignende som gjør din character unik eller er alle lik så lenge de velger samme klasse (ser vekk fra gear).

 

Stigmas:

Stigma Guide.

Kort forklart er dette "steiner" du bruker for å buffe karakteren din med nye skills. Alle kan equipe 5 steiner trur det er 8 etter 1.5 patchen men er ikke sikker.

 

Alle classer har forskjeldige stiener og du har mange stiener å velge mellom per class, du kan få dem igjenom pvp rewards, drops av mobs eller reward for quester.

 

Eks: Du er Cleric (healer class) kan du bruke de 5 stigma slotene til å skaffe deg enten noen pro dps skills eller skaffe deg pro healing skills.

 

Bortsett fra det er det jo equipment som du både kan sette Moonstones i, engame equipment har mange slots 5+. Buffe stats på equipmente.

Du kan også lvle equipmente ved å bruke spesiele enchanment items på det.

Max lvl 20 noe som er ekstremt vansklig å få til. Dette buffer også stats på equipmente

 

*Sett noen filmer av spillet, men har ikke funnet så alt for mange "gode" ingame filmer, men det jeg sitter igjen med er at jeg er skeptisk til spillet og det ser ut som det går litt "treigt".

 

Seyfried er en "legende" i Korea når det gjelder pvp. Du kan si hva du vil om hva de ser i videoen og at alt hun møter der er noobs men pvp staten henes sier helt noe annet.

 

Og ja pvp tar litt lengere tid en wow og war Vansklig/umulig å 1 shoote siden dette ikke er noe fun pvp.

Seyfried pvp

 

Drit i introen her og musiken, ellers er det en good pvp vid.

 

Litt flyvende pvp.

 

Fortress sige.

 

Balaur som er den 3 rasen i pvpve området attacker et fortress, folk prøver å defende.

Balaur er server styr rase som kan gjøre hva de vill, ta over fortress defende fortress attack gruper av folk etc..

Balaur Sige

Lenke til kommentar

takker for et godt svar. skal kose meg med svaret ditt når jeg får tid. på jobb atm. Hvilken klasse® spiller du og hva liker du best? Selv har jeg alltid likt hybrid klasser, er vel lite av det i dette spillet.

 

Fått lest litt og sett noen av filmene du linket. Men kan ikke si at jeg er helt fornøyd :p jeg vil heller ha noen "normale" filmer av en "normal" player. En film om normal spilling med info av character vindu, talent / stones vindu osv osv.

 

Hvordan er crafting i spillet og kan noen fortelle meg litt om de forskjellige classene og sub classene?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
takker for et godt svar. skal kose meg med svaret ditt når jeg får tid. på jobb atm. Hvilken klasse® spiller du og hva liker du best? Selv har jeg alltid likt hybrid klasser, er vel lite av det i dette spillet.

 

Fått lest litt og sett noen av filmene du linket. Men kan ikke si at jeg er helt fornøyd :p jeg vil heller ha noen "normale" filmer av en "normal" player. En film om normal spilling med info av character vindu, talent / stones vindu osv osv.

 

Hvordan er crafting i spillet og kan noen fortelle meg litt om de forskjellige classene og sub classene?

 

Jeg er Chanter (buffer,healer, dps class), ellers liker jeg gladiator(melee dps).

 

Stigma systeme er forklart med bilder i guiden jeg linka til her.

 

ellers er crafting veldig likt wow sitt. Du har en oppskrift som krever en vis mengde items, når du har de kan du crafte det du er ute etter.

 

Ellers er det ingen subclasses som i FFXI eller L2.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar
er ikke chanter en subclass av priest? samme som ranger er en subclass av scout? kan hende i tar feil, men det er slik jeg trudde det virket.

 

Men er crafting likt wow (trykke på en knapp og vente noe sekunder så er det du laget ferdig) eller likt EQ2 hvor man måtte "lage" itemsan. 

 

 

Du er Scout,mage,warrior eller priest til du blir lvl 10 da velger du en class å spesifisere deg som.

Ikke noe subclass sytem som i FFXI L2.

 

Craftinga er som i wow sin.

 

Kom deg over på Gamer.no sit aion forum i steden, mye mer folk der som kan svare deg på slikt der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

helt idiotisk at det eneste jeg får når jeg prøver å starte spillet er denne url'en

 

Må man virkelig laste ned ei fil over 100mb for så å gå gjennom den guiden? skulle no tro at et program godt over 100mb burde klare dette selv.. Kjenner at dette setter en sikkerlig bremse for lysten for å hele tatt kjøpe spillet!!

 

fant no ut at man ikke trengte å laste ned den filen, men var bare problem med Aion servern eller noe. god start. Og ja, vet at det ikke går ann å spille enda.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Husket dette?

 

"Aion gamer,

 

In preparation for the launch of Aion, we have improved the system that handles passwords. Due to this change, you need to reset your password to access the Aion open beta. Resetting your password is simple:

 

Log in to your NCsoft Master Account

Click Game Accounts.

Select your Aion game account.

Click Change Password link in the Actions section, and follow directions.

 

 

If desired, you can use the same password as before.

 

Once you reset your password, you will be able to log in to the open beta on September 6, 2009.

 

See you in Atreia!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...