Gå til innhold

Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !


Anbefalte innlegg

Kjapt spørsmål.

 

Prøver å finne downloadable kjølp av Aion, jeg finner jo selvfølgelig flere plasser. Jeg har tidligere brukt gamestop til en del ting, rett og slett fordi de bruker dollar og ikke euro. Spørsmålet er om det finnes en US versjon og en EU versjon, eller om du kan bruke cdkeyn på begge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husket dette?

 

"Aion gamer,

 

In preparation for the launch of Aion, we have improved the system that handles passwords. Due to this change, you need to reset your password to access the Aion open beta. Resetting your password is simple:

 

Log in to your NCsoft Master Account

Click Game Accounts.

Select your Aion game account.

Click Change Password link in the Actions section, and follow directions.

 

 

If desired, you can use the same password as before.

 

Once you reset your password, you will be able to log in to the open beta on September 6, 2009.

 

See you in Atreia!"

 

Jeg laget ikke master account og game account før tidligere i dag. Har prøvd å skifte passord. Det står unable to connect to autorization server eller noe i den duren. Men må man ha egen open beta key hvis man allerede har pre-order closed beta key?

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål.

 

Prøver å finne downloadable kjølp av Aion, jeg finner jo selvfølgelig flere plasser. Jeg har tidligere brukt gamestop til en del ting, rett og slett fordi de bruker dollar og ikke euro. Spørsmålet er om det finnes en US versjon og en EU versjon, eller om du kan bruke cdkeyn på begge.

 

Lurer akkurat på det samme. E tror det finnes en US og en Eu, men det e lurer på om det er lik som Guild Wars, der man kunne bytte for en viss antall ganger. Eneste tingen er at det er ganske dårlig forklart.

 

Se om Gamestop sender rett versjon, eller at det går bra med valg av server, når OB starter.

 

Kanskje alt som er nødvendig er å sette launcher på EU viss man skal spille på EU versjon :)

Endret av Sounande
Lenke til kommentar
kom inn, men lagger noe jævelig. Går faktisk ikke ann å spille atm. 

 

Samme med meg, driver å teleporterer hele tiden...

 

Nå har e da funnet ut at e har NA key, så nå må e kontakte support, men så kan ikke e logge meg inn på plaync fordi den er stengt. Får vendte senere for å sende inn den fine teksten min :p

Lenke til kommentar

E-mail fra CDON:

 

"Vi sender denne e-posten for å informere deg om at vi dessverre har fått fler forhåndsbestillinger av din bestilte vare (Aion – The Tower of Eternity Collector’s Edition) enn hva vi har på vårt lager. På grunn av denne feilen blir vi nødt å slette din bestilling da vi ikke kan selge spillet til deg.

 

Vi beklager virkelig dette og vi gjerne tilby deg en rabattkode for fri frakt som plaster på såret og samtidig tipse deg om at vi har den vanlige versjonen av Aion på vårt lager, hvis du ønsker den istedet."

 

Bestilte for mange måneder siden. FANTASTISK lagerstyring og system de har... NOT! Hvor har dere andre bestilt?

Lenke til kommentar

Haha, så typisk cdon..

 

De vil faktisk gi deg 29kr som plaster på såret??? (er vel det porto koster der?)

 

Selv kjøpte jeg bare den vanlige fra gamezone, har hatt problemer med de før også, men så har jeg hatt kun dårlige erfaringer med alle steder jeg har kjøpt spill i norge (over nett).. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...