Gå til innhold

Velkommen til nye Gamer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4) Sortere anmeldelser etter karakter

Det er nå mulig å sortere alle anmeldelser fra 2001 til i dag etter karakter, og deretter filtere på en enkelt plattform eller sjanger.

Jævlig deilig: ), men får ikke det til å fungere i noen av browserne mine. Får opp lista av anmeldelser, men ingen av kategori-/sortering-linkene fungerer.

Skrevet

Kjempeflott med nye side! Var med på betaen og la merke til att noen av forslagene mine faktisk ble brukt(sikkert flere som sa det samme, men heey). Herlig! :)

Skrevet

Vi har hatt litt innledende ytelsesproblemer. Dette arbeides med nå.

Anmeldelsessiden fungerer ikke helt slik den er tenkt akkurat nå. Vi jobber med å fikse dette.

At screenshots ikke fungerer må være en bug ja. Vi skal se på saken.

Skrevet

Nydelig nytt utseende. Jeg lurer på om ikke det er vanskeligere å ignorere reklamen, noe som sikkert er kult for dere men som jeg selvsagt ikke er overbegeistret for. Slapt vanedyr som jeg er misliker jeg også å måtte venne meg til noe nytt, men det ser i alle fall svært bra ut.

Skrevet

Hmm. Jeg må egentlig si at jeg syns forsiden ble utrolig rotete og uoversiktelig i forhold til den gamle. Undersidene fungerer derimot bedre :)

Skrevet
Om jeg trykker på et screenshot i en spillartikkel, blir jeg sendt til forsiden i stedet for til bildet jeg vil ha. Dette er vel en bug?

En liten bug var det nok ja. Det skal være ordnet nå :)

Skrevet (endret)

Uff, syns dette ser veldig rotete ut! Siden begynner å minne meg på itavisen og andre reklamepoppa sider.

Pitteliten plass til innhold på venstre side og masse reklame, spam og linker til andre ting på høyre side.

Dette kommer til å kreve tilvenning.

Den store banneren på toppen av siden virker nå mye mer dominerende en før av en eller annen grunn.

Da jeg tasta inn gamer.no i dag så trodde jeg at en pop-up vindu kom ut på grunn av all info på skjermen.

Endret av ~~Undertaker~~
Skrevet

Dere trenger å vise kategori til hver enkel artikkel, slik dere gjorde før (på forsiden).

Ellers var det veldig "wordpress / blog"-preget design, noe som passer bedre til en ren nettavis enn en gamerside.

Min stemme går for det gamle gamer.no-designet. Fantastisk bra design. Reversèr endringene! Gamle gamer.no var feilfritt. Gjør heller små endringer og forbedringer der, enn å gi hele gamer.no en ny drakt som absolutt ikke fits the profile.

Skrevet

Noen kjekke forbedringer, men personlig synes jeg designet er veldig stygt og rotete. Avrunda kanter og "glossy" farger, skjønner ikke hvorfor alle websider må oppdateres på denne måten...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...