Gå til innhold

Velkommen til nye Amobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Designet er sikkert greit nok det, selv om det ved første øyekast virker litt rotete, men jeg regner med det bare er den menneskelige aversjonen mot forandring som slår inn. Blir nok vant til dette ganske raskt :)

 

Men en veldig negativ ting er at dere ser ut til å ha gjemt RSS'en litt for godt, om dere ikke har fjernet den fullstendig da - jeg finner den i alle fall ikke hverken på Amobil eller Gamer.no, så den er sikkert borte fra de andre også. Jeg bruker RSS både fra PC og mobiltelefon for å oppdatere meg på nyheter fra ganske mange steder, og kommer neppe til å bruke disse sidene særlig mye før RSS er tilbake.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt om de andre sidene så er det en smule rotete, men det var pent og det ganske viktig. Så kommer vi til brukervennlighet og det er kanskje en 6/10 hos meg. Litt Vanskelig å bruke siden til tider, men det er mest fordi det er nytt. Det er pent og stilig og jeg får god følelse når jeg surfer og leser nyheter på amobil.no nå :)

 

Gratulerer med nytt design Amobil!

Lenke til kommentar

Sorry, kjære Amobil, dette ble ikke noen forbedring i alle fall.

 

Kort-nyhetene i høyre spalte blir for rotete, og det er liksom ikke noe skille mellom dem og resten av nyhetene i hovedfeltet/hovedspalten.

 

Dere kan f.eks ha en litt mørkere bakgrunn i spalten for kort-nyheter, eller samle dem i flere rader, også der med en litt mørkere bakgrunn.

 

Jeg har kun sett siden i IE7, men ser av tillbakemeldinger av f.eks Safari-brukere at det ikke blir ideelt på deres skjermer. Så her er også hensyn å ta.

 

Uansett, lykke til videre!

Lenke til kommentar

Det nye designet var fint. Det var litt rart, men det er antaglig vis bare tilvending. Jeg ser at ikke alt er OK, "Bruktmarked" er utrykkbar (eller hva jeg skal kalle det) og noen bagatellfeil. Men helt feilfritt forventer jeg det ikke å være i starten.

 

Stå på, alle på Amobil.no. Det er en kjempebra nettside som blir bedre og bedre :D

Lenke til kommentar
Heisann

 

"Gå rett til mobil" og "sammenlign telefoner" kommer snart tilbake. :)

Og hva med RSS? Ser at Gamer.no har fått opp sin igjen, men Amobil mangler fortsatt.

 

EDIT

Jøss, det får'n si. Begynte å skrive innlegget, gikk og spiste lunsj, kom tilbake og postet det, og i mellomtiden hadde RSS kommet tilbake.

Flotte greier :)

Endret av Ensnared
Lenke til kommentar

Skulle til å kommentere dette tidligere, men tenkte jeg skulle det nye designet litt tid siden nytt alltid er uvant i starten.

 

Først, det er en god del bra. Feks har flere feil for nettlesere som Opera og Opera Mini forsvunnet siden koden er mer standardrettet. Søk fungerer også mye bedre nå som alt kommer i ett vindu. Liker også at søstersidene er bedre flettet sammen.

 

Derimot har siden mistet veldig mye av oversikten. Hvorfor må dere gi opp alt rommet i et nytt design? Det er også vanskelig å holde oversikten når ads og saker går om hverandre.

 

Hvorfor kunne dere ikke beholde den gode plassen fra det forrige designet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, spennende og moderne design, ser faktisk bra ut, og blir bedre etter en stunds tilvenning fra det gamle.

 

Men:

Hvor har det blitt av muligheten for å skrive ut komplette mobiltester ? Denne savnes stort. Denne var kjempefin, et trykk på skriv ut, og hele testen på 5-15 sider ble skrevet ut. Da hadde jeg lesestoff på toget hver dag.

 

Nå er det svært brysomt å skrive ut en test.

 

Håper denne applikasjonen lar seg innføre igjen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...