Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Noen som tviler på Fujifilm systemet? Det er så bra at jeg bare måtte:

 

post-44035-0-00765200-1449780404_thumb.jpg

 

Exif: 1/9 sekund :: 134,4mm :: f2,8 :: ISO 400

 

Altså 1/9 sek håndholdt!! Brukte 50-140mm 2,8 WR. Har også bilder på 1/3 sek håndholdt, som er dønn skarpe. Tok et på 1/20 sek og ISO 1600 som er helt fritt for støy!! Sattan good shitt altså..! :D

Lenke til kommentar

It’s hard to believe that the image stabilization from the original E-M5 could be improved, but I took this shot last night in very low light at 1/2 sec, handheld!!

 

 

20150810_8100075.jpg

 

 

Olympus OM-D E-M5 Mark II

Må bla litt nedover

 

wow. Når han finner noe fint å ta bilde av så funker iallefall kameraet. :)

Endret av vnp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

It’s hard to believe that the image stabilization from the original E-M5 could be improved, but I took this shot last night in very low light at 1/2 sec, handheld!!

 

 

20150810_8100075.jpg

 

 

Olympus OM-D E-M5 Mark II

Må bla litt nedover siden : Kilde

 

Bring it on baby!! Pappaen min er sterkere enn din! :p

 

Jeg måtte bare:

 

post-44035-0-29947400-1449782791_thumb.jpg

 

Exif: 1.1 sek :: f/3.6 :: 140mm :: ISO 200

 

Håndholdt, stående. Bildet er et bilde av et bilde på veggen. Avstanden er ca 180 cm. Noen bedre?? :D

Lenke til kommentar

 

It’s hard to believe that the image stabilization from the original E-M5 could be improved, but I took this shot last night in very low light at 1/2 sec, handheld!!

 

 

20150810_8100075.jpg

 

 

Olympus OM-D E-M5 Mark II

Må bla litt nedover siden : Kilde

 

Bring it on baby!! Pappaen min er sterkere enn din! :p

 

Jeg måtte bare:

 

attachicon.gif_DSF5529.jpg

 

Exif: 1.1 sek :: f/3.6 :: 140mm :: ISO 200

 

Håndholdt, stående. Bildet er et bilde av et bilde på veggen. Avstanden er ca 180 cm. Noen bedre?? :D

 

Skjønner ikke poenget med å ta håndholdt i dag med slike lukkertider, Er jo bare å overeksponere på høy ISO og stille ned i redigering, med lukkertider man fint klarer holde "håndholdt". 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Joda.. man kan nok kranke opp ISO'en og få bedre lukkertid, men det er jo ingen utfordring i.. :) Eller det å sette kameraet på stativ, kjedelig. Synes at det er gøy at teknologien har kommet såpass langt at man nå kan ta 1- 2 sekunder lukketid håndholdt.. Noe som var utenkelig for bare for noen få år siden! :)

Lenke til kommentar

Joda.. man kan nok kranke opp ISO'en og få bedre lukkertid, men det er jo ingen utfordring i.. :) Eller det å sette kameraet på stativ, kjedelig. Synes at det er gøy at teknologien har kommet såpass langt at man nå kan ta 1- 2 sekunder lukketid håndholdt.. Noe som var utenkelig for bare for noen få år siden! :)

Jo, ser jo at det er en fordel der. MAn kan jo da ta "slørete vann" bilder håndholdt om det er litt strøm. Det kan ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Da ble det tidlig julegave til han far selv.. Denne gangen ble det et Fujinon XF 35mm f/2 WR. Dette virker til å være et knall objektiv det lille jeg har prøvd det ut i dag!! :D *me happy*

Lenke til kommentar

Hva mener dere er fair pris på en brukt Eizo ColorEdge CG223W?

 

Hvor gammel er den og hvor mye er den brukt? I bra stand skal den jo ha bra farger, men veldig lav oppløsning med dagens standard. For meg vil den ha null verdi i dag, men er noen på jakt etter å bare se bilder med god fargenøyaktighet kan den selvsagt være verdt litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...