Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Knuste glasset foranfore displayet på mobilen, kan skylle på "veske/coveret" jeg har brukt, er en knapp der som trykte inn glasset, har bestilt nytt frontglass på eBay så det er i boks. Jeg lurer på å bruke kun beskyttelse på displayet istedenfor en "veske/cover" og lurer på om noen har erfaringer eller er det bare og kjøpe det billigete som man finner på eBay ?.

Det er STOR forskjell på kvaliteten på disse. Jeg liker ingen av de, uansett. Bruk heller en case i hard plast. som dekker rundt hele rammen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er STOR forskjell på kvaliteten på disse. Jeg liker ingen av de, uansett. Bruk heller en case i hard plast. som dekker rundt hele rammen.

 

Selve mobilen er jeg ikke redd for, finner heller ikke noe fornuftig case-løsning. Er mest at skjermen blir slitt/matt så tenkte om en sådan plastfilm er kurant.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et deksel rundt min HTC Sensation, et slikt deksel i sort hardplas som dekker rundt mobilen med åpninger for knapper/høytalere og en slik beskyttelses"gel" eller nå hva det heter på skjermen i et par år, og den ser fortsatt ut som ny. Får jeg hakk på skjermbeskyttelsen så går det en tid og så er de borte. Dette kommer selvsagt an på hva som kommer borti, men det vanlige er er nøkler og lign. Den skjermbeskyttelsen kostet litt mer enn disse plastfilmene man får billig, men den var jaggu verdt det... Ikke løsner den i kantene eller noe heller! :)

Lenke til kommentar

Det er to typer jeg har sjekket nærmere, Invisible shield og clear protector, begge skryter av samme type egenskaper.

Jeg har hvertfall brukt Invisible shield. Hvor 'invisible' den er etter tid kan diskuteres. Det er ingen tvil om at det ga god beskyttelse for skjermen. Skjermem på min avgåtte HeroHD ser like bra ut som den gjorde ny. Problemet er skjermen ikke er noe god å bruke etterpå. Uansett hva produsenten eller andre påstår.

 

Men som ripebeskyttelse, så vil jeg si Invisible shield gjør en veldig god jobb.

Lenke til kommentar

Problemet er skjermen ikke er noe god å bruke etterpå. Uansett hva produsenten eller andre påstår.

 

Men som ripebeskyttelse, så vil jeg si Invisible shield gjør en veldig god jobb.

Mener du at skjermen ikke er like responsiv med beskyttelsen på eller at overflaten har blitt seig/treg eller at skjermen er klinete etter at du har fjernet beskyttelse ?

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

På min er det kanskje litt mer motstand når man setter fingeren på skjermen og drar den over, men ikke nevneverdig mye og heller ikke noe irriterende faktor for min del. Heller slik enn masse riper man må irritere seg over!

 

Er vel bare å teste, er man ikke fornøyd så tar du det av igjen :)

Lenke til kommentar

På min er det kanskje litt mer motstand når man setter fingeren på skjermen og drar den over, men ikke nevneverdig mye og heller ikke noe irriterende faktor for min del. Heller slik enn masse riper man må irritere seg over!

 

Er vel bare å teste, er man ikke fornøyd så tar du det av igjen :)

Vel, jeg er forsåvidt enig. Men vent til den dagen du tar den av. Da merker du hvor god skjermen din egentlig var. Jeg har hatt invisble shield en gang, og det blir ikke igjen - for min del.

Men, jeg kan definivt se nytten for enkelte, spesielt hvis du har mobilen i lommer du putter spisse gjenstander.

Lenke til kommentar

Men, jeg kan definivt se nytten for enkelte, spesielt hvis du har mobilen i lommer du putter spisse gjenstander.

 

Får bestandig lommene fulle av metallspon som er relativ skarpe så sliter fort ut ting som ligger i lomma, så det er egentlig grunnen for at jeg vil ha en form for beskyttelse. Har bestilt en Clear Protector fra ebay til ca. 50 Nkr. så vi får se om det fungerer, jeg har problemer allerede uten beskyttelse til å navigere på skjermen så jeg finner fort ut om dette er bare tull :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...