Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

3 fotografer og 15 jenter som skal være modeller. Hver fotograf skal ha en "stasjon" på et sted her på sørlandet som vi har funnet egnet og jentene skal da fotograferes en og en hos hver fotograf,

 

dvs liten tid pr. modell.

 

Om det er noe annet som er kjekt å ha med, taes slike tips gjerne i mot! :)

 

 

Har dere vurdert muligheten for flere fotograferer for å slippe mye av tidspresset?

Kanskje noen av forum-folket vil bidra frivillig... :hmm:

 

978x.jpg

Edit: Manglet en bokstav...

Endret av flageborg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan trigger du blitsen ?

Med den trådløse sender/motageren som ligger på bildet(over 5Den).

Har med ekstra batteri til de også, samt 3m kabel som backup.

 

Har dere vurdert muligheten for flere fotograferer for slippe mye av tidspresset?

Vi var egentlig 5 fotografer, men 2 stk har trekt seg. Andre har blitt spurt, men de kunne heller ikke.

 

Og nei, det er ikke slike bilder vi skal ta :p

Endret av KristianJV
Lenke til kommentar

Hvor får man kjøpt slik skumgummi for å lage rom til feks fotoutstyr i en kasse?, Fikk jaggu en splitter ny stor alukasse av en kompis.

 

Vet at de selger alu-kofferter med modulære skumgummimoduler på Clas Olsson. Hvis du finner ut hvem som er produsent kan det hende at de kan selge skumgummi separat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener å huske at det er en del datakyndige her inne. Sitter med en DVD fra USA, som jeg veldig gjerne skulla ha spilt av på enten iMacen, datamaskinen eller ps3en her hjemme. Problemet er jo at jeg ikke har noe som kan spille av NTSC dvder, eller region 1 eller 2. Kommer derfor med 3 spørsmål, da intet av utstyret kan spille av DVDén:

 

1. Er det mulig å formatere disken til å kunne spilles av i en PAL iMac, windows pc, eller playstation?

2. Finnes det firmaer som skal ha en liten slump penger for å overføre?

3. Får man kjøpt NTSC dvd spillere i Norge, og kan man få kjøpt en Blue-ray spiller som spiller både NTSC og PAL dvder? Evt få kjøpt Blu-Ray spiller som spiller blådisker og NTSC?

 

4. Er det håp for meg?

 

Beklager for at det er vanskelig formulert. Har googlet meg helt svett på dette, uten å finne noe svar. Blir jeg nødt til å importere en DVD spiller fra statene?

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Knuste glasset foranfore displayet på mobilen, kan skylle på "veske/coveret" jeg har brukt, er en knapp der som trykte inn glasset, har bestilt nytt frontglass på eBay så det er i boks. Jeg lurer på å bruke kun beskyttelse på displayet istedenfor en "veske/cover" og lurer på om noen har erfaringer eller er det bare og kjøpe det billigete som man finner på eBay ?.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...