Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er MAX overskyet i ikveld så jeg får ikke tatt bilde av Stormånen... irriterende! Er sikkert skyfritt noen steder i Norge, så legg dem ut i Mai - bildetråden hadde vært morro å se. :)

 

Som jeg skrev i tråden "På stjernehimmelen nå":

Og her i Trøndelag så kom selvfølgelig skyene som alltid når det er noe spennende å se på himmelen. Og nedbør som snø - bare sånn for å gni det skikkelig inn. :ohmy:

Lenke til kommentar

Det er MAX overskyet i ikveld så jeg får ikke tatt bilde av Stormånen... irriterende! Er sikkert skyfritt noen steder i Norge, så legg dem ut i Mai - bildetråden hadde vært morro å se. :)

 

Som jeg skrev i tråden "På stjernehimmelen nå":

Og her i Trøndelag så kom selvfølgelig skyene som alltid når det er noe spennende å se på himmelen. Og nedbør som snø - bare sånn for å gni det skikkelig inn. :ohmy:

Er bare så typisk og en smule irriterende ja, Jeg skal ta bedre vær med meg når jeg flytter nedover! Menmen Kommer flere ganger. :)

Lenke til kommentar

Ikke annet enn at det er der jeg stammer fra og selv om jeg har bodd i Norges nest-vakreste område (Møre & Romsdal) i store deler av mitt liv så har jeg ingen problemer med å innrømme at Lofoten slår alt. Naturen er av en annen verden. Hadde jeg vært økonomisk uavhengig ville jeg flyttet dit sporenstreks. Damene er kule også :)

Lenke til kommentar

Blir stadig imponert over fotopensumet ved journalistutdannelsen her... "Ved bruk av kraftig tele bør du unngå lengre lukkertider enn 1\125" Boken er fra tidlig 2000 tall, så er litt usikker på hvor utbredt bildestabilisering var på dette tidspunktet, men fortsatt.. Håndholdt 400mm uten stativ \ VR\IS, da skal du være flink for å få et veldig skarpt bilde på 1\125 sekund..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Adobe er forbanna treig.. har betalt for CS6, og den står som "pending". Leveringsdato 7. mai, men ordren blir ikke behandlet for neste arbeidsdag? Bestillings dato er også 7. mai.. Hvorfor ikke bare få nedlastningslinken med engang?? :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...