Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No shit. Og hvordan skulle liksom det hjelpe meg å vite hva den bestemte PCB uniten gjorde?

Det er ihvertfall 5 PCB kort i kameraet, takk for den hjelpsomme posten. Fant uansett ut hva det var lenge før du postet.

 

Wow klarte du å finne ut av det helt selv? Fantastisk at du deler det med oss. Skulle tro det var twitter jeg leste...

Lenke til kommentar

Minns det var noen her som sendte inn sine bilder fra oktoberfesten i 2008 til Nikon for å delta i Nikon School eller noe slikt i Norge, og vedkommende ble også plukket ut. Tror det var en serie med gatebilder i s/h. Hva var det egentlig snakk om, og er det mulig å sende inn bidrag hvert år?

 

Lurer på om det er mulig å gjøre noe mer med resultatet av oktoberfesten min, om det blir bra riktignok.

Lenke til kommentar

Minns det var noen her som sendte inn sine bilder fra oktoberfesten i 2008 til Nikon for å delta i Nikon School eller noe slikt i Norge, og vedkommende ble også plukket ut. Tror det var en serie med gatebilder i s/h. Hva var det egentlig snakk om, og er det mulig å sende inn bidrag hvert år?

 

Lurer på om det er mulig å gjøre noe mer med resultatet av oktoberfesten min, om det blir bra riktignok.

 

Det er vel Laze a.k.a. Lars Leganger du tenker på. Det var Team Nikon han ble med på, og det står litt om det på hjemmesiden hans :)

Lenke til kommentar

 

Holdt oss oppdatert :)

 

Vært i kontakt med Fotovideo. Jeg får ikke levert til de hvis det er en garanti sak. Komplett skal visstnok importere i fra Sverige mener fotovideo og de kan da ikke ta noe garanti rep.

 

Blir da å videre kontakte komplett å høre hva de har å si om saken.

Lenke til kommentar
No shit. Og hvordan skulle liksom det hjelpe meg å vite hva den bestemte PCB uniten gjorde?

Det er ihvertfall 5 PCB kort i kameraet, takk for den hjelpsomme posten. Fant uansett ut hva det var lenge før du postet.

Vi vil gjerne ha en hyggelig tone her inne, så når noen prøver å hjelpe så svarer man ikke på denne måten :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Når noen kommer med en så ubrukelig post en time etter at jeg har funnet svaret selv, så svarer jeg som jeg vil.

 

Det var en time etter at du ikke hadde giddet å fortelle at du hadde funnet svaret.

 

Dersom du visste at det var et print"kort" kunne du godt ha fortalt det da du ba om svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...