Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaggu meg...

70-200 F/2,8 IS USM venter på meg på postkontoret mitt. Og objektivet ble altså sendt i 14-tida på torsdag. Også får jeg det med på fototreffet som starter om 50 minutter. Praktisk. :)

Skrevet
Hvem spiller forresten golf i minusgrader uansett? :p

minusgrader blir drøyt ja ;) men har spilt i 4 grader, regn og kreftig vind i Skottland :wallbash:

St. Andrews? :)

Skrevet
fxsøb,cæx,. Forbanna dritt. Har en shoot med en modell ute idag også kommer den forbanna stormen.

Storm?

Så vidt jeg kan se snør det bare :p

Han får ta seg en tur på Vestlandet eller til Nord-Norge hvor det faktisk er storm innimellom :)

Tom

Skrevet

For meg er dette storm når jeg har tenkt til å drasse med meg blitser og stativer.

Btw. Æ shar bestilt meg tur til Side i Tyrkia i ferien, gleder meg :D

Skrevet

-0,8 grader nå. Har snødd masse i natt. Måtte ut å måke nå, men jeg lurer på om jeg skal bruke dagen på å ta bilder.

Fant ut at hunden så veldig fin ut idet jeg åpna døra og hunden kikka ut mot snøen, lyset ble veldig fint.

Skrevet

Argh. Den stasjonære maskinen min er i ulage - den ser tilsynelatende ingen USB-enheter, og klager over den sekundære IDE-kabelen (ja, maskinen er så gammel...). Nekter å boote uten tastatur (som er USB...).

Får vel dytte litt på noen komponenter og se om jeg får noe liv i den igjen... Har ikke lyst til å kjøpe noe nytt før Win7 er ute.

Skrevet

Fint vær her å.. Sitter i sofan´n og prøver meg litt frem med min nye 85mm. Digger den sålangt.

Hvorfor har ikke flere objektiver samme opplegget med solblenderen? Skikkelig metall som man skrur på med skikkelige gjenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...