Gå til innhold

hvordan få tak i modell?


Anbefalte innlegg

Sikkert et sært spørsmål, men skal prøve å forklare ka eg mener. Har prøvd på familiemedlemmer, men synes ikkje resultatet er bra. Det jeg vil ta er gode portretter, med god lyssetting. Er det noen steder å komme i kontakt med folk som er flinke som modeller, og ikkje koster altfor mye?

 

takk for et svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli god nok til at de kommer til deg ;)

 

Nei, som han over foreslår så er nordicface ett helt greit sted om du bor i oslo eller trondheim som er de ENESTE plassene du finner modeller på nordic ca :p (er vel 2 - 3 stk regga i nord trøndelag)

 

 

Ellers kan du bare finne folk på plasser som nettby,blink osv så bare sende de PM og spør. Fleste tar det nok som ett kompliment, og sier ja, om du ikke er veldig ille.

Lenke til kommentar
Bli god nok til at de kommer til deg ;)

 

Nei, som han over foreslår så er nordicface ett helt greit sted om du bor i oslo eller trondheim som er de ENESTE plassene du finner modeller på nordic ca :p (er vel 2 - 3 stk regga i nord trøndelag)

 

 

Ellers kan du bare finne folk på plasser som nettby,blink osv så bare sende de PM og spør. Fleste tar det nok som ett kompliment, og sier ja, om du ikke er veldig ille.

 

 

ser ut som du er god nok i alle fall!! nice work!

Lenke til kommentar
Sikkert et sært spørsmål, men skal prøve å forklare ka eg mener. Har prøvd på familiemedlemmer, men synes ikkje resultatet er bra. Det jeg vil ta er gode portretter, med god lyssetting. Er det noen steder å komme i kontakt med folk som er flinke som modeller, og ikkje koster altfor mye?
Jeg ville heller prøvd å jobbe med modellene du har... Det går an å "lære seg" å bli mer fotogen, dessuten er mange av de beste portrettene ikke av typisk "vakre" mennesker.

Sjekk f.eks. http://www.dinside.no/php/art.php?id=317384, gir noen gode tips.

Lenke til kommentar
Sikkert et sært spørsmål, men skal prøve å forklare ka eg mener. Har prøvd på familiemedlemmer, men synes ikkje resultatet er bra. Det jeg vil ta er gode portretter, med god lyssetting. Er det noen steder å komme i kontakt med folk som er flinke som modeller, og ikkje koster altfor mye?
Jeg ville heller prøvd å jobbe med modellene du har... Det går an å "lære seg" å bli mer fotogen, dessuten er mange av de beste portrettene ikke av typisk "vakre" mennesker.

Sjekk f.eks. http://www.dinside.no/php/art.php?id=317384, gir noen gode tips.

 

 

Ingen som sa at du må ha pene folk til gode portretter. Men det åpner for andre bildestiler, og sjangre =)

Du tar ikke glam bilder av mor =)

 

(er også endel enklere å få oppmerksomhet på de fleste foto sider, og kommentarer, views osv på det du lager)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...