Gå til innhold

Navn på hannhund


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Passer en whippet nå om dagen selv! Den heter Ramiir, da.

 

Aksel

Oskar

 

..så er det slutt på min kreativitet. Jeg liker sånne vanlige navn (min egen heter jo Mona, fra kennelnavnet Ramona). Ellers er det jo en del vaskemiddel som har litt kule navn (!), Ajax, Swiffer o.l.

 

Takk for forslag :)

Swiffer var jo litt tøfft!

Tørr jeg spørre hva du syns om bikkja (dagen før jeg skal hente min egen whippet valp).....

Lenke til kommentar

Hadde lyst på rasen og stod nok ganske langt frem på listen til et kull som ble født i desember, men så skal jeg flytte og måtte avbestille. Har falt litt for en annen rase nå, og tror det er rett. Er søren ikke lett å bestemme seg altså, jeg er nok ikke hundre prosent bestemt før jeg har kommet hjem med valpen :p

 

Tja.. det er jo en voksen hund på 7 år vi passer, så han har selvfølgelig noen merkelige vaner jeg ikke skjønner noenting av, og han skjønner lite av det jeg sier :!: Det er veldig praktisk størrelse på dem (selv om han jeg låner er bittelitt stor i forhold til standarden). Så er han leken, selv om han er 7. Skal helst dra maten sin UT av skåla før han spiser den, hehe. Også er han nok litt frossen tror jeg, han vil helst ligge oppå dyna si med dyna over hele kroppen og hodet når han ligger i sofaen (og om natta). Har fått med en genser til å ha på ute, siden det er litt surt her om dagen, og det tror jeg trengs. Var ute på tisserunde istad og han rista ganske bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...