Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som objektiv i forhold til begge disse lagene (holder verken med Aalesund eller Ham-Kam), så vil jeg heller beholde Ham-Kam i eliteserien enn Aalesund.

 

Bare for å nevne det. :p

 

Har det med avstand å gjøre eller? :p

 

Det tror jeg neppe. Jeg er født og oppvokst i omtrent lik geografisk avstand til både Ålesund og Hamar, og har ingen personlige eller familiære forhold til noen av byene.

Lenke til kommentar

Blir vel likevel omtrent samme greia? :!:

Nå vel, jeg holder med VIF, men bor i Trondheim, så sånn sett så burde jeg vel heller håpet på Ålesund, siden avstanden dit fra trøndelag er kortere enn den er til Hamar. Men har uansett ikke økonomi til noe Norge rundt-reising, så det spiller forsåvidt ingen rolle.

Og for alt jeg bryr meg kan både Aalesund og Ham-Kam rykke ned. Morsommere å få opp noen nye lag. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Aafk suger, men håper vi står, selvsagt. Det med kunstgress og slikt, så føler jeg at det er mye følelser knyttet til naturlig gress(pun intended) som ikke er rasjonelt basert. Kunstgresstandarden er i dag ganske god, og blir stadig bedre. Skulle selvsagt sett at Pengefolka som eier stadion hadde lagt om til naturgress, men de har et ønske om at stadion skal kunne brukes til mer enn bare kamp annen hver helg, og det er forsåvidt greit.

Lenke til kommentar
Aafk suger, men håper vi står, selvsagt. Det med kunstgress og slikt, så føler jeg at det er mye følelser knyttet til naturlig gress(pun intended) som ikke er rasjonelt basert. Kunstgresstandarden er i dag ganske god, og blir stadig bedre. Skulle selvsagt sett at Pengefolka som eier stadion hadde lagt om til naturgress, men de har et ønske om at stadion skal kunne brukes til mer enn bare kamp annen hver helg, og det er forsåvidt greit.

 

Bare de ikke blir som Stabæk og legger om til tak, så kan de spille på hva de vil :p . Men jeg personlig er heller ikke noe fan av kunstgress. Mange som blir skadet av det, spesielt hvis dem har spilt eller trent på naturlig en god stund, før dem skifter til kunstgress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...