Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd at det ikke er 2 lag som rykker direkte ned i år. kamma og aafk er grusomt dårlige.

 

Enig. Jeg som HamKam-supporter vil helst se at de slutter å drite seg ut i den øverste ligaen. Har ingen tro på seier mot Molde og at Aafk skal avgi poeng mot LSK. Det blir kamper mot Mjøndalen, Stavanger, Haugesund, Løv-Ham, Nybergsund osv. i Adeccodassen neste år!

Lenke til kommentar

Hehe, morsomt å se folk som ser på LSK som et bunnlag etter dette veldig turbulente året. 33 sammenhengende år i norsk toppdivisjon sier muligens sitt, men når LSK er effektive mot RBK - så kan det vil ikke svartmales da? :p Førsteomgangen var veldig dårlig, men tok seg opp i andre. Vel fortjent.

 

Endelig skal Fjøra vekk fra Åråsen. :)

Lenke til kommentar
Hehe, morsomt å se folk som ser på LSK som et bunnlag etter dette veldig turbulente året. 33 sammenhengende år i norsk toppdivisjon sier muligens sitt, men når LSK er effektive mot RBK - så kan det vil ikke svartmales da? :p Førsteomgangen var veldig dårlig, men tok seg opp i andre. Vel fortjent.

 

Endelig skal Fjøra vekk fra Åråsen. :)

 

LSK kan ha vært i hvilken divisjon de vil i 100 år de, dere er uansett et bunnlag i år. Og dere er ikke akkurat de eneste som har slått RBK i år...

Lenke til kommentar
Hehe, morsomt å se folk som ser på LSK som et bunnlag etter dette veldig turbulente året. 33 sammenhengende år i norsk toppdivisjon sier muligens sitt, men når LSK er effektive mot RBK - så kan det vil ikke svartmales da? :p Førsteomgangen var veldig dårlig, men tok seg opp i andre. Vel fortjent.

 

Endelig skal Fjøra vekk fra Åråsen. :)

 

Er vel ikke akkurat rart, at folk ser på LSK som et bunnlag i år, siden LSK har vært rævva, og faktisk HAR vært et bunnlag i hele år :) enkelte gode omaganger har det vært, men fryktelig mye dårlig også.

 

Men jeg begynner å glede meg til neste år allerede. Med Henning Berg på plass, og Bjarmann inn etter nyttår, ser jeg for meg bedre tider på Åråsen i årene som kommer. Håper ihvertfall det blir slutt på detta jvæla sirkuset som har pågått i snart 2 år.

 

Og så får vi håpe at gutta er skikkelig skjerpa til søndag, slik at vi får sendt heislaget med Reka i spissen ned til Adecco igjen.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...